گلکسی نوت 8 با یک پنل نمایشگر 4K در راه است

گلکسی نوت 8 با یک پنل نمایشگر 4K در راه است

دیگر زمان آن فرا رسیده است که اتفاقات تلخ پیش آمده برای کاربران گلکسی نوت ۷ را فراموش کنیم و رو به جلو حرکت کنیم. گویا مدیران سامسونگ نیز دقیقا همین ذهنیت را در سر می‌پرورانند و قصد دارند با عرضه‌ی فبلت گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) طی ماه‌های آینده، هرچه سریع‌تر از این بحران روانی که حیات اقتصادیشان را نیز تهدید می‌کند، عبور کنند.

طی یکی دو ماه اخیر بسیاری از کاربران و کارشناسان به دنبال فهمیدن این موضوع بودن که آیا سامسونگ واقعا قصد دارد نسل بعدی فبلت های سری نوت را در سال میلادی جاری عرضه کند و یا اتفاقات نوت ۷ به حدی عظیم بوده‌اند که این کمپانی برای همیشه قید تولید این فبلت‌های محبوب را زده است. گویا احتمال اول در حال به حقیقت پیوستن است و گزارش جدیدی که در کره‌ی جنوبی منتشر شده است، این موضوع را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش سامسونگ احتمالا قصد دارد گلکسی نوت 8 را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار کند و این اتفاق در حالی عملی خواهد شد که پرچمداران سری اس این کمپانی، یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ اج نیز اوایل بهار آینده و حوالی ماه آوریل رونمایی خواهند شد.

گلکسی نوت ۷ قبل از این که گزارش‌های کاربران مبنی بر انفجار و آتش‌سوزی این دیوایس هنگام شارژ کردن منتشر شود، محصول بسیار محبوبی بود. با توجه به این که بازار فبلت ها که اساسا توسط سامسونگ توسعه یافته است، در حال رشد بوده، این کمپانی امسال هم بار دیگر محصولات سری نوت خود را عرضه خواهد کرد.

این اظهار نظر یکی از مقامات رسمی صنعت الکترونیک کره‌ی جنوبی بوده که نامش فاش نشده است. از آنجا که نام این فرد را نمی‌دانیم، مطمئنا نمی‌توانیم این صحبت را با دیده‌ی اطمینان در نظر بگیریم، اما وبسایت منبع مدعی شده است که او از افراد فعال و مهم در عرصه‌ی تولیدات الکترونیکی است و این موضوع می‌تواند اعتبار ادعای او را بالاتر ببرد. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که تقریبا به همان اندازه که شایعات مبنی بر عرضه‌ی گلکسی نوت 8 در سال جاری وجود دارد، شایعات مخالف آن نیز طی هفته‌های آینده منتشر شده‌اند و حتی عده‌ای معتقد هستند که این برند کره‌ای با عرضه‌ی گلکسی اس ۸ پلاس که مجهز به یک قلم استایلوس جانبی است، برای همیشه پرونده‌ی فبلت‌های سری نوت را بسته و این وظیفه را در قالب خانواده‌ی اس ادامه می‌دهد.

گلکسی نوت 8 در صورت عرضه، دارای مشخصات جذابی است

گلکسی نوت 8 با یک پنل نمایشگر 4K در راه است

اگر این گزارش حقیقت داشته باشد و سامسونگ به راستی به دنبال عرضه‌ی این محصول طی ماه‌های آینده باشد، مطمئنا مشخصات هیجان‌انگیزی برای آن در نظر گرفته خواهد شد تا به نوعی مانند یک سیل عمل کند و تمام خاطرات تلخ نوت ۷ را با خود بشورد و ببرد! طبق این گزارش قرار است گلکسی نوت 8 از ویژگی‌های مهمی در زمینه‌ی پشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی بهره ببرد و علاوه بر یک قلم استایلوس با قابلیت‌های گسترده‌تر، به دستیار دارای هوش مصنوعی جدیدی نیز مجهز شود.

این دستیار هوشمند که به طور اختصاصی در حال توسعه توسط سامسونگ است، احتمالا Bixby نامیده خواهد شد و از گلکسی‌های سری اس ۸ و فبلت نوت ۸، به عنوان میزبانان اصلی آن یاد شده است. خبرگزاری منبع این نکته را هم ذکر کرده است که گلکسی اس ۸ مانند نسل قبل از یک نمایشگر کواد اچ دی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی برخوردار خواهد بود و این در حالی است که گلکسی نوت 8 به یک پنل نمایشگر 4K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی مجهز می‌شود تا بتواند تمام قابلیت‌های واقعیت مجازی‌اش را به خوبی در اختیار مخاطبان قرار دهد.

هنوز صحبتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی محصولات جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به میان نیامده است، اما احتمالا عرضه‌ی گلکسی‌های پرچمدار این کمپانی در اوایل بهار (احتمالا در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلونا) اتفاق خواهد افتاد و رونمایی از گلکسی نوت 8 نیز به حوالی ماه سپتامبر و رویداد IFA سال ۲۰۱۷ محول می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بدجوووووررررررر منتظر گلکسی بعدی هستم و مطمئن هستم ک حرفی جز عالی بودن ب جا نمیذاره مثله‌ گذشته…