کروم‌بوک 11 N7

ایسر کروم‌بوک 11 N7 معرفی شد؛ سخت‌ترین لپ تاپ جهان!

در حالی که لپ‌تاپ‌های مبتنی بر ویندوز انتخاب محبوب‌تری هستند، اما کروم‌بوک‌ها به سرعت در حال کسب اعتبار میان کاربران اند. دلیلش هم این است که نه تنها کروم‌بوک‌ها قیمت به مراتب ارزان‌تری دارند، بلکه به تازگی این سیستم‌عامل توانایی اجرای برنامه‌های اندروید را نیز به دست آورده است. ایسر نیز از قافله عقب نمانده و CES 2017 فرصتی شد تا کروم‌بوک 11 N7 را بادوام بالا برای دانشجویان معرفی کند.

اگر شما برای خرید یک کروم‌بوک جدید به بازار بروید، احتمالا با چیزی در قالب کروم بوک 11 N7 مواجه می‌شوید. این مدل آخرین محصول شرکت ایسر است که در حد و اندازه‌ی استانداردها نظامی ارائه‌شده است.کروم‌بوک 11 N7

کروم‌بوک 11 N7 سخترین لپ تاپ جهان است!

کروم‌بوک کروم بوک 11 N7 سرسخت‌ترین کروم بوک دنیاست، به‌طوری که حتی اگر از دست کاربر هم به زمین بخورد، آسیبی نخواهد دید. ایسر ادعا می‌کند اگر کروم بوک این شرکت از فاصله 1.2 متری به زمین بخورد، اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. این موضوع باعث شده تا کروم بوک ایسر با کسب استانداردهای نظامی  US MIL-STD 810G جزو دسته محصولات نظامی قرار بگیرد.

کروم‌بوک 11 N7ایسر اصلی‌ترین کاربران کروم بوک جدید خود را معلم‌ها و دانش جویان عنوان کرده و بر همین اساس، محصول ایسر قادر است تا 12 ساعت شارژ دهی ارائه کند. این لپ‌تاپ 1.3 کیلوگرم وزن و 2.2 سانتی‌متر ضخامت دارد.

مشخصات فنی این لپ‌تاپ شامل پردازنده‌ی دو هسته‌ای سلرون اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌شود. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش 11.6 اینچی برای تعامل با کاربران استفاده می‌کند. لپ‌تاپ ایسر در طول ماه فوریه وارد بازار شمال آمریکا و یک ماه بعد وارد بازارهای اروپا و سایر نقاط خواهد شد.

 

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*