مدل FF91 از راه رسید؛ با اولین خودروی برقی فارادی فیوچر آشنا شوید

مدل FF91 از راه رسید؛ با اولین خودروی برقی فارادی فیوچر آشنا شوید

نام فارادی فیوچر (Faraday Future) به عنوان یکی از پرسر و صدا‌ترین برندهای نوپا در چند سال اخیر مطرح شده است. این کمپانی چینی که دارای سرمایه‌ی میلیارد دلای است، تلاش دارد تا با  معرفی خودروهای الکتریکی جذاب، وارد رقابت مستقیم با کمپانی‌هایی نظیر تسلا شود. حالا در جریان نمایشگاه CES 2017 این کمپانی سرانجام موفق به رونمایی از اولین محصول خود یعنی مدل FF91 شده است.

در جریان رونمایی از مدل FF91، صحبت‌های زیادی درباره‌ی مشخصات فنی مختلف آن به میان آمده است، اما نکته‌ای که مسئولان فارادی فیوچر تلاش داشتند آن را به ما ثابت کنند، قدرت و سرعت فوق العاده‌ی این خودرو بوده است. اولین خودروی برقی فارادی فیوچر دارای ۱۰۵۰ اسب بخار نیرو است و میتواند در عرض ۲.۳۹ ثانیه سرعت خود را از صفر تا ۶۰ افزایش دهد؛ تقریبا سریعتر از هر خودروی الکتریکی و غیر الکتریکی ساخته شده تا به اینجای صنعت خودروسازی.

مدل FF91 از راه رسید؛ با اولین خودروی برقی فارادی فیوچر آشنا شوید

اولین خودروی برقی فارادی فیوچر ؛ سریعترین خودروی الکتریکی در تمام تاریخ

مطمئنا چنین قدرتی برای یک خودروی الکتریکی، ایده‌آل بسیار جذابی محسوب می‌شود. البته باید دید که فارادی فیوچر تا چه حد می‌تواند این وعده‌های جذاب خود را عملی کند و آیا ما چنین محصولی با مشخصات فنی مورد نظر را در بازار نیز خواهیم دید و یا خیر. اگر این اتفاق عملی شود، کمپانی‌هایی مانند تسلا با یک چالش جدی روبه‌رو خواهند شد و این برند نوپای سرمایه‌دار چینی می‌تواند حتی سهم آنها از بازار را نیز به خود اختصاص دهد.

علاقه‌مندانی که قصد خرید این خودرو را دارند، باید به سایت رسمی مجموعه‌ به آدرس FF.com مراجعه کنند و ۵ هزار دلار سرمایه‌گذاری قابل استرداد انجام دهند. این سرمایه قابل افزایش برای خریداری مدل Alliance Edition که به صورت محدود و در ۳۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد، نیز خواهد بود و تحویل سفارش‌ها از سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود.

تا زمان منتشر شدن جزییات بیشتر از این سوپر ماشین الکتریکی، از شما عزیزان گجت نیوزی دعوت می‌کنیم که تصاویر مربوط به اولین خودروی برقی فارادی فیوچر را مشاهده کنید:

مدل FF91 از راه رسید؛ با اولین خودروی برقی فارادی فیوچر آشنا شوید

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*