معرفی دوربین PowerShot G9 X Mark II ؛ جدیدترین مدل Point and Shoot کانن

معرفی دوربین PowerShot G9 X Mark II ؛ جدیدترین مدل Point and Shoot کانن

کانن سری محصولات پوینت اند شوت خود را با دوربین PowerShot G9 X Mark II که یک دوربین حرفه‌ای محسوب می‌شود، به روز کرده است. این دوربین که در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۷ معرفی شده، دارای مشخصات فنی پیشرفته ای بوده و از جمله محصولات سطح بالای این کمپانی ژاپنی محبوب به حساب می‌آید.

یک سنسور CMOS با ابعاد ۱ اینچ و رزولوشن ۲۰.۲ مگاپیکسلی، یک واحد پردازشگر تصویر Digic 7، یک لنز با طول ۲۸ تا ۸۴ میلی‌متری که قابلیت سه مرحله بزرگ‌نمایی اپتیکال را دارد و یک نمایشگر لمسی ال سی دی ۳ اینچی از مشخصات اصلی دوربین PowerShot G9 X Mark II محسوب می‌شوند.

یک حالت ویژه برای عکاسی به صورت متوالی با قابلیت ثبت ۸.۲ فریم در هر ثانیه و قابلیت کنترل دوربین از راه دور و از طریق وای فای و ان اف سی نیز از دیگر امکانات نسل جدید دوربین های پاور شات کانن به شمار می‌روند. خریداران می‌توانند با پرداخت ۵۳۰ دلار (۴۵۰ یورو) و از ماه فوریه، این محصول پیشرفته و قدرتمند را از نمایندگی‌های رسمی کانن در سراسر جهان خریداری نمایند. گالری تصاویر این گجت جذاب را در زیر مشاهده می‌کنید:

معرفی دوربین PowerShot G9 X Mark II ؛ جدیدترین مدل Point and Shoot کانن

معرفی دوربین های فیلمبرداری جدید کانن در CES 2017

علاوه بر دوربین عکاسی پاور شات جدید، کانن از سری جدید دوربین های فیلمبرداری Vixia HF-R خود نیز رونمایی به عمل آورده است. سه مدل R82 ،R80 و R800 در جریان رویداد CES امسال معرفی شده‌اند که امکان بزرگ‌نمایی تا ۵۷ مرحله، پایدارسازی تصاویر به صورت اپتیکال، یک سنسور ۳.۲۸ مگاپیکسلی CMOS با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و یک نمایشگر ال سی دی با ابعاد ۳ اینچ نیز از مشخصات اصلی این سری خواهند بود.

معرفی دوربین PowerShot G9 X Mark II ؛ جدیدترین مدل Point and Shoot کانن

دوربین های فیلمبرداری سری Vixia HF-R کانن در سه مدل به فروش خواهند رسید که تفاوت اصلی میان آنها، به میزان فضای‌ ذخیره‌سازی داخلی مربوط می‌شود. خریداران می‌توانند سه دوربین R80 ،R82 و R800 را به ترتیب با قیمت ۴۵۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ دلار خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*