گوشی های میان رده جدید ال جی

گوشی های میان رده جدید ال جی ؛ ارائه کننده دوربین بهتر و عمرباتری بیشتر

گوشی های میان رده جدید ال جی بالاخره در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شدند که شمال نسخه جدیدی از گوشی های سری K و همچنین محصولی جذاب به نام ال جی استایلوس 3 (LG Stylus 3) است. تمام این دستگاه های جدید نسبت به نسل گذشته خود بهبود یافته‌تر شده و مدل 2017 آن‌ها ارائه کننده مواردی همچون دوربین های بهبود یافته‌تر، باتری بزرگ‌تر و همچنین اسکنرهای اثر انگشت هستند که می‌تواند مشخصه‌ی بسیار جذابی برای یک گوشی میان رده باشد.

ال جی استایلوس 3 ، عضو درخشان گوشی های میان رده جدید ال جی

شاید مدل استایلوس 3 را بتواند قدرتمندترین مدل در بین گوشی های میان رده جدید ال جی دانست که از یک پردازده 8 هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و یک نمایشگر 5.7 اینچی همراه با قلم هوشمند و بسیاری از ویژگی های مبتنی بر قلم هوشمند بهره می‌برد. علاوه بر این، گوشی LG Stylus 3 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی همراه با یک باتری جداشدنی 3200 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

گوشی های میان رده جدید ال جی

نسخه 2017 سری K گوشی های میان رده جدید ال جی شامل 4 مدل K10، K8، K4 و همچنین K3 هستند. در بین این اعضا، گوشی LG K10 همراه با نمایشگر 5.3 اینچی، دوربین سلفی با زاویه دید بسیار وسیع 120 درجه‌ای، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، اسکنر اثر انگشت، فریم فلزی و یک نمایشگر با کمی خمیدگی جذاب، قدرتمندترین مدل محسوب می‌شود. به هر حال هنوز هم این گوشی یک محصول میان رده به حساب می‌آید و هنوز هم بدنه‌ی پلاستیکی آن را از گوشی های پرچمدار فلزی شرکت ال جی دور نگه می‌دارد.

در سمتی دیگر گوشی K8 از نمایشگری 5 اینچی بهره می‌برد، مدل K4 پردازنده و سخت افزاری ضعیف‌تر را در خود جای داده و مدل K3 نیز با نمایشگر 4.5 اینچی خود کوچکترین عضو از سری K گوشی های میان رده جدید ال جی است. گفتنیست که هر دو گوشی K10 و K10 از سیستم عامل اندروید 7 نوقا بهره می‌برند و در آن سمت مدل های K4 و K3 همچنان ارائه کننده اندروید 6 مارشمالو هستند.

ال جی در حال حاضر هیچ صحبتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصولات جذاب نکرده است، اما نکته‌ای که وجود دارد عرضه جهانی آن‌ها و به خصوص حضورشان در بازارهای موبایل ایالات متحده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*