رونمایی از ماوس G203 Prodigy توسط لاجیتک برای خوره‌های دنیای بازی

رونمایی از ماوس G203 Prodigy توسط لاجیتک؛ محصولی ارزان برای گیمرهای حرفه‌ای

یکی از مواردی که اکثر گیمرهای دنیای پی سی بر روی آن اتفاق نظر دارند، این است که کمپانی لاجیتک ماوس های گیمینگ فوق‌العاده‌ای تولید می‌کند و معمولا در گزینه‌های خرید هر گیمری، یکی از محصولات این برند نیز به چشم می‌خورد. رونمایی از ماوس G203 Prodigy در سی ای اس ۲۰۱۷ نیز در همین راستا صورت گرفته است.

ماوس های گیمینگ لاجیتک برخلاف دیگر محصولات حوزه‌ی لوازم جانبی بازی های کامپیوتری، ظاهر چندان خشن و هیجان‌انگیزی ندارند، اما در عملکرد جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند و ناگهان بعد از چند ساعت بازی کردن مداوم، شما را ناامید نخواهند کرد. رونمایی از ماوس G203 Prodigy نیز تقریبا همین رویکرد را نشان می‌دهد. این ماوس دارای ظاهر معمولی و زیبایی است که آخرین محصول معرفی شده در تجهیزات گیمینگ سری G Prodigy لاجیتک محسوب می‌شود.

به گفته‌ی کمپانی سازنده، این ماوس جدید از طراحی مدل G100S الهام گرفته شده است و به یک سنسور قدرتمند با حساسی ۲۰۰ تا ۶۰۰۰ دی پی آی مجهز خواهد شد. شش دکمه بر روی ماوس G203 Prodigy قرار گرفته است که کاربران می‌توانند عملکرد آنها بر مبنای خواست خود تغییر دهند و البته نوار نوری آن نیز با قابلیت نمایش ۱۶.۸ میلیون رنگ، قابل سفارشی‌سازی خواهد بود.

حافظه‌ی داخلی قرار گرفته بر روی این محصول به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات خود را بر روی آن ذخیره کرده و بر روی هر سیستم کامپیوتری دیگری هم بتوانید از آنها لذت ببرید. هرچند که ممکن است این قابلیت‌ها چندان هم امکانات رویایی و جذابی برای دنیای امروز ماوس های مخصوص بازی محسوب نشوند، اما با یک قیمت ۵۰ دلاری، مطمئنا ماوس G203 Prodigy یکی از بهترین گزینه‌های بازار خواهد بود؛ فروش این محصول از اواخر ژانویه آغاز می‌شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*