لوازم خانگی ال جی

نسل جدید لوازم خانگی ال جی در CES 2017 معرفی شدند

به رسم هرساله، شرکت بزرگ ال جی نیز با حضور در نمایشگاه CES 2017، از جدیدترین محصولات خود برای خانواده‌های مدرن رونمایی کرد. در کنار تلویزیون های جدید 4K، حالا نسل جدید لوازم خانگی ال جی که در میان آنها تصفیه‌کننده هوا با ایده‌ای خلاقانه و ماشین ظرفشویی پیشرفته دیده نیز می‌شود، پیش روی کاربران قرار گرفته است.

یکی از موارد قابل توجه، افزایش کارایی و بهره‌وری ماشین های لباسشویی سری سیگنیچر (LG Signature Dishwasher) در عین زیبایی دوچندان نسبت به گذشته است. به‌لطف تلاش مهندسان، حالا امکان شستشوی ظرف‌ها به‌ کمک بخار داغ فراهم شده تا با جوشاندن آب، آلودگی به صورت کامل از ظرف‌ها دفع شود. ازجمله دیگر امکانات این ماشین لباسشویی می‌توان به تکنولوژی جدید کواد واش (QuadWash) برای شستشوی بهتر و سریع‌تر ظروف به کمک بازوهای مالتی موشن (Multi-Motion) که آب را به صورت دوطرفه و با فشار بسیار بالا انتقال می‌دهند، اشاره کرد. به‌گفته سازندگان، این تکنولوژی جدید زمان شستشوی ظروف را تا 15 درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این، حالت توربو سایکل (Turbo Cycle) می‌تواند تمام ظرف‌های کثیف شما را در مدت 55 دقیقه و به صورت کامل شستشو دهد.

لوازم خانگی ال جی

از طرف دیگر و به دنبال حضور پررنگ شرکت ال جی در حوزه تصفیه‌کننده‌های هوا، تصفیه کننده هوای مون بلان دی (LG Air Purifier Montblanc D) با ظاهری زیبا می‌تواند هوای محیط پیرامون را به بهترین شکل ممکن تصفیه کند. بعد از پاکسازی هوا، سیستم کلین بوستر (Clean Booster) وارد عمل شده و هوای پاکیزه را در تمام اتفاق به جریان در می‌آورد. استاندارد انرژی استار (Energy Star) و 20 درصد بهره‌وری بیشتر نسبت به گذشته باعث شده تا تصفیه کننده هوای مون بلان دی شرکت ال جی یکی از بهترین محصولات در نوع خود باشد.

لوازم خانگی ال جی

نسل جدید لوازم خانگی ال جی به‌زودی وارد بازار می‌شوند

نسل جدید لوازم خانگی ال جی در نمایشگاه CES 2017 به ماشین های ظرفشویی و تصفیه‌کننده‌های هوا محدود نمی‌شوند و یخچال‌های جدید و هوشمند این شرکت نیز توجه بسیاری از علاقه‌مندان را در لاس وگاس به خود جلب کرده است. یخچال هوشمند اینستا ویو (LG Smart InstaView Refrigerator) شباهت زیادی به محصولات فامیلی هاب سامسونگ (Samsung Familty Hub) داشته و امکانات مختلفی همچون تماشای ویدیو، پخش موسیقی، مشاهده اقلام موجود در یخچال بدون باز کردن درب آن و سفارش آنلاین مواد غذایی از طریق سیستم آمازون پرایم (Amazon Prime) را برای خریداران فراهم می‌کند. به‌لطف سازگاری این یخچال با سیستم هوش مصنوعی الکسا (Amazon Alexa) نیز افراد خانواده می‌توانند با استفاده از دستور صوتی، از اینستا ویو نهایت استفاده را داشته باشند.

نسل جدید لوازم خانگی ال جی پس از پایان نمایشگاه CES 2017، وارد بازار جهانی خواهند شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*