یخچال های هوشمند فامیلی هاب

رونمایی سامسونگ از نسل جدید یخچال های هوشمند فامیلی هاب

شمارش معکوس برای نمایشگاه CES 2017 آغاز شده و بسیاری از شرکت‌ها به معرفی محصولات خود در این رویداد بزرگ پرداخته‌اند. سامسونگ نیز با با معرفی برخی از نوآوری های خود در قالب یخچال های هوشمند فامیلی هاب 2.0 (Familty Hub 2.0)، اجاق گازهای توکار و پلتفرم اسمارت هاب 2 (Smart Hub 2)، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است. به‌گفته سازندگان نیز تمامی این محصولات از سیستم پرداخت سامسونگ پی (Samsung Pay) پشتیبانی می‌کنند.

یخچال های هوشمند فامیلی هاب 2.0 در مدل‌های سه درب و چهار درب فرانسوی و فلکس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین به‌لطف وجود صفحه نمایش 21.5 اینچی روی این یخچال و پلتفرم اسمارت هاب 2.0 (Smart Hub 2.0)، امکان تنظیم و ذخیره پروفایل‌های مختلف، به اشتراک‌گذاری تصاویر، استفاده از لیست یادآوری و امکانات دیگر برای افراد خانواده وجود خواهد داشت.

یخچال های هوشمند فامیلی هاب

نسل جدید یخچال های هوشمند فامیلی هاب سامسونگ در تعامل با سرویس‌های مختلفی همچون گراب هاب (Grubhub)، گلیمپس (Glympse)، رینگ (Ring)، اسپاتیفای (Spotify)، آی هارت ریدیو (iHeartRadio) و بیشتر توسعه داده شده تا فامیلی هاب 2.0 از هر نظر کامل باشد. به واسطه دوربین‌های داخلی ویو اینساید (View Inside) نیز کاربران می‌توانند اقلام موجود در یخچال را چک کرده و در صورت نیاز برای خرید اقدام کنند.

مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ، آقای بیونگ-سم سئو (Byung-Sam Seo) در رابطه با این محصولات جدید می‌گوید: “درست یک سال بعد از معرفی اولین نسل یخچال های فامیلی هاب، حالا امکان مدیریت و خرید خواربار، ارتباط افراد خانواده با دوستان و دسترسی به سرگرمی‌های مختلف از طریق یخچال آشپزخانه برای کاربران فراهم شده است.”

یخچال های هوشمند فامیلی هاب

یخچال های هوشمند فامیلی هاب به صورت کامل در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهند شد

علاوه بر یخچال های هوشمند فامیلی هاب 2.0 ، سامسونگ از اجاق گازهای هوشمند و توکار نیز پیش از شروع رسمی CES 2017 رونمایی کرد. حالا تمامی اجاق‌های توکار تک فر و با فر دو طبقه، اجاق‌های گازی توکار، اجاق‌های القایی توکار، اجاق‌های الکتریکی توکار و هودهای توکار می‌توانند با اتصال به شبکه اینترنت، امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین ویژگی جدیدی با نام سامسونگ اسمارت دیوایدر (Samsung Smart Divider) نیز به این اجاق‌ها اضافه شده که به واسطه آن، کاربران می‌توانند فضای فر را به سه بخش مجزا تقسیم کنند.

به‌گفته سامسونگ، در روزهای آتی و نمایشگاه CES 2017، اطلاعات کاملی از یخچال های هوشمند فامیلی هاب 2.0 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*