معرفي ATIV Tab اولين خانواده تبلت ويندوز RT سامسونگ

در ادامه همکاری سامسونگ و مایکروسافت و معرفی تلفن‌ هوشمند و تبلت جدید این شرکت با سیستم‌عامل ویندوز ۸، این بار نوبت به تبلت/نت‌بوک‌‌های دارای سیستم‌عامل مایکروسافت رسیده است تا در معرض نمایش عمومی قرار بگیرند. مدل‌های جدید این دستگاه‌های سامسونگ که خانواده ATIV را تشکیل می‌دهند و با نام‌های Smart PC و Smart PC Pro شناخته می‌شوند، ویژگی‌های منحصر به فردی را با خود یدک می‌کشند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

Smart PC و Smart PC Pro، هر دو با صفحه نمایشی ۱۱ اینچی عرضه خواهند شد و سیستم‌عامل ویندوز ۸ به همراه پشتیبانی کامل از برنامه‌های ویندوز ۷ از جمله ویژگی‌های مربوط به این دو تبلت/نت‌بوک خواهند بود.
 ضخامت Smart PC حدود ۹.۹ میلی‌متر و ضخامت مدل Smart Pro اندکی بیشتر و در حدود ۱۱.۹ میلی‌متر است. همچنین کیبورد قابل جداسازی در این محصولات سبب می‌شود که به سرعت بتوانید ظاهر دستگاه خود را از نوت‌بوک به تبلت تبدیل نمایید. صفحه نمایش لمسی این دو دستگاه از  خاصیت مولتی تاچ ۱۰ انگشت همزمان پشتیبانی می‌نمایند و قلم S-pen سبب می‌شود تا بتوانید از استفاده آن با تبلت خود نهایت لذت را ببرید. از ویژگی‌های دیگر این دو محصول می‌توان به یکپارچگي S Camera جهت بهبود بخش فیلمبرداری و عکسبرداری، و وجود برنامه S note برای قلم S-pen اشاره نمود.


در قلب Smart PC Pro، پردازنده intel Core i5 قرار خواهد گرفت و Smart PC نیز از نسل بعدی پردازنده intel Atom استفاده خواهد نمود. Smart Pro همچنین از دو درگاه USB 3 بهره می‌برد و Smart PC نیز از پورت‌های USB 2 استفاده خواهد کرد تا خیال شما نسبت به اتصال وسایل جانبی به دستگاه‌تان را راحت نماید. هر دوی این دستگاه‌ها دارای درگاه‌های mHDMI و mini SD خواهند بود.
سامسونگ مدل Smart PC را به قیمت ۷۴۹ دلار و مدل Smart PC Pro را به قیمت ۱۱۹۹ دلار، همزمان با تاریخ عرضه ویندوز ۸ روانه بازار خواهد کرد.

تصاویر و ویدیوی کار با ATIV Tab :


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*