سامسونگ ار دوربين ديجيتال اندروييدي گلکسي رونمايي کرد

چند روز پیش بود که خبری در ارتباط با معرفی یک دوربین اندرویدی توسط سامسونگ منتشر و اعلام شد که احتمالا از این دوربین در IFA 2012 رونمایی می شود که بالاخره سامسونگ در کنفرانس شب گذشته از دوربین عکاسی جدید خود که به سیستم‌عامل آندروید مجهز است پرده برداشت. این عضو جدید خانواده سامسونگ که Galaxy Camera نام دارد، از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲۱ برابر بهره می‌برد.

مشخصات منتشر شده از  Glaxy Camera یا EK-GC100 به قرار زیر است:

    صفحه نمایش 4.8 اینچی Super LCD با رزولوشن 1280 در 720 و تراکم 308 پیکسل در اینچ
    سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 آبنبات پاستیلی
    سنسور 16 مگا پیکسلی از نوع BSI CMOS با اندازه 1/2.33
 21 برابر بزرگنمایی اپتیکال
    باتری 1650 میلی آمپر ساعتی
    کارت حافظه میکرو SD
    حمایت از شبکه WiFi
    میکرو سیم کارت برای استفاده ازاستاندارد شبکه نسل سوم و چهارم

{photo}91/06/09/Galaxy-Camera{/photo}

 از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این دوربین می‌توان به آندروید ۴.۱ اشاره نمود که به کاربران اجازه استفاده مستقیم از طیف وسیعی از برنامه‌ها همچون Instagram و FaceBook در دوربین‌شان را می‌دهد. همچنین توسط شبکه‌های wi-fi می‌توانید برای دانلود و نصب برنامه‌های مورد نظر و ارسال و اشتراک گذاری عکس‌های خودتان در شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید.
دوربین کهکشانی سامسونگ، از ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند که برای افزایش آن پورت میکرو SD‌ نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. این دوربین،‌ همراه با صفحه نمایش LCD با اندازه  ۴.۷ اینچ از نوع لمسی و خانواده Super Clear HD تولید شده است و از قابلیت‌های هوشمندی همچون استفاده از DropBox برای ایجاد پشتیبان و برنامه‌های مختلف ویرایش عکس و فیلم و کنترل صوتی بهره می‌برد.

{photo}91/06/09/Galaxy-Camera-hands-on{/photo}

همچنین سرویس‌های گوناگون گوگل همچون نقشه‌های گوگل،‌ راهنمای مسیر GPS، برنامه Gmail، سرویس YouTube، Google Plus و مرورگر Chrome از ویژگی‌های جانبی دیگر این دوربین هستند.
در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت یا زمان عرضه دوربین کهکشانی سامسونگ اعلام نشده است، اما بدون شک اطلاعات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*