سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

حضور هیجان‌انگیز سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 با معرفی جدیدترین محصولات هوشمند

شرکت سامسونگ بخش هیجان‌انگیز محصولات خود در سال 2017 را به لاس‌وگاس آورد. این شرکت در کنفرانس خبری نمایشگاه CES 2017 محصولات جدید و نوآورانه‌‌ از جمله تلویزیون‌های QLED جدید، ماشین لباس‌شویی FlexWash + FlexDry و لپ تاپ مخصوص گیمینگ خود را برای نخستین بار معرفی کرد. در ادامه، مهم‌ترین محصولات و فناوری‌های سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 را بررسی خواهیم کرد.

تیم باکستر (Tim Baxter)، رئیس بخش عملیات‌های سامسونگ الکترونیکس در آمریکا، در خصوص اتفاقات سال 2016 و چشم‌انداز آینده‌ی سامسونگ اظهار کرد:

با وجود چالش‌هایی که در سال 2016 به وجود آمد، ما قدم‌های محکمی را برداشتیم و موفق شدیم سهم خوبی در بازار تلویزیون، لوازم خانگی، گجت‌های پوشیدنی و گوشی‌ های هوشمند به دست آوریم. ما با شنیدن درخواست‌ها و نیازهای مشتریان و استفاده از خلاقیت و نوآوری خود، توانستیم به چشم‌اندازی که در نظر داریم نزدیک شویم. شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا کهکشانی را ایجاد کند که مشتریان در مرکز آن قرار دارند و با محصولات و سرویس‌های متصل به هم، بهترین تجربه و خدمات را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

تلویزیون‌ های QLED جدید

با پیشرفت فناوری کوانتوم دات، شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 تلویزیون 75 اینچی جدید QLED را معرفی کرد. این تلویزیون‌ها همانند نسل قبلی خود مجهز به فناوری کوانتوم دات هستند با این تفاوت که ذرات نانومتری نیمه‌هادی اکنون در ساختار خود از ماده‌ای فلزی نیز بهره می‌برند. این فناوری بهبودیافته، ترکیب چشم‌نوازی را از رنگ و نور ارائه می‌دهد که تاکنون در هیچ نمایشگری دیده نشده است. به این ترتیب، تلویزیون‌های صفحه بزرگ QLED، تصویر واضح و دقیقی را از هر زاویه و در هر شرایطی به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

تلویزیون‌ های QLED سامسونگ، فناوری کوانتوم دات را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است. پایداری بیشتر و بهتر نور و افزایش گستره‌ی طیف نور باعث می‌شود تا شاهد دقت بالاتر از حد معمول رنگ‌ها باشیم. رنگ‌های مشکی بسیار عمیق نمایش داده می‌شوند و روشنایی HDR به هزار و 500 تا 2 هزار نیت افزایش یافته است. این امر موجب می‌شوند تا تلویزیون های QLED سامسونگ به تلویزیونی متفاوت در بازار تبدیل شده و بالاترین کیفیت تصویر را به کاربران ارائه می‌دهد.

برای برخورداری از تصویر چشم‌نواز تلویزیون های QLED نیازی به نشستن در جای مشخص نیست و از هر زاویه‌ای می‌توان کنتراست بالا و جزئیات دقیق تصویر را مشاهده کرد. این تلویزیون‌ها تنها در کیفیت تصویر خلاصه نمی‌شوند و همه چیز از جمله طراحی و سرویس‌های هوشمند به کار رفته در آن، نوید محصولی متقاوت و کاربردی را برای کاربران می‌دهد. همچنین به لطف سیستم تک کابلی و نامرئی، دیگر خبری از سیم‌های گره خورده و شلوغ در خانه نخواهد بود. افرادی که علاقه دارند تلویزیون‌های خود را بر روی دیوار نصب کنند می‌توانند با استفاده از لوازم جانبی منحصربه‌فرد، این کار را انجام دهند. برای افرادی هم که ترجیح می‌دهند تلویزیون خود را روی میز یا زمین قرار دهند، تدابیری اندیشیده شده و کاربران می‌توانند از یکی از دوپایه‌ی مخصوص QLED استفاده کنند تا بیشترین زیبایی و هم‌خوانی را با دکوراسیون خانه داشته باشد. این پایه‌ها با نام‌های Studio و Gravity در بازار موجود خواهند بود.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

تلویزیون های سال 2016 سامسونگ به همراه سخت‌افزار قدرتمند و فناوری‌های نرم‌افزاری هوشمند به بازار عرضه شدند و کنترل هوشمند One Remote سامسونگ نیز دغدغه استفاده از چند کنترل را رفع کرده بود. اسمارت هاب و اپلیکیشن اندروید و آی او اس اسمارت ویو نیز امکان استفاده‌ی هوشمندتر از این تلویزیون‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌داد. اکنون تلویزیون های QLED تمامی میراث‌های تلویزیون های 2016 را با خود به همراه دارد و علاوه بر آن، سرویس‌های متفاوت دیگری را نیز به صاحبان خود ارائه داده است. این سرویس‌ها به علاقه‌مندان ورزش این امکان را می‌دهد تا هیچ‌گاه بازی‌ها و اطلاعات ورزش و یا تیم‌های محبوب خود را از دست ندهند و همواره در جریان آخرین اخبار، اطلاعات و برنامه‌های ورزشی قرار بگیرند.

تلویزیون های QLED سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و خلاقیت به کار رفته در آن، جایزه‌ی بهترین خلاقیت 2017 را از آن خود کردند. به عقیده‌ی کارشناسان و داوران، این تلویزیون‌ها سبک خاص خود را دارند و بیان‌گر سبک زندگی و زیبایی هستند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

در کنار این تلویزیون‌ها، سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از خط تولید جدید محصولات صوتی و تصویری خانگی خود رونمایی کرد. گل سرسبد این محصولات، ساندبار جدید این شرکت به نام +Sound است. این ساندبار در داخل خود ساب ووفر، بلندگوهای H7 بی‌سیم و آخرین مدل پخش‌کننده‌ی بلوری سامسونگ را دارد. طراحی مینیمال و حرفه‌ای در کنار امکانات فوق‌العاده و کاربردی، این ساندبار را به محصولی متمایز تبدیل کرده است. به لطف ویژگی‌های H7 می‌توان صداهایی با کیفیت UHQ را شنید. همچنین این سیستم قادر است صداهای 8 و 24 بیتی را ارتقا دهد و به صدایی و با کیفیت 32 بیت تبدیل کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

ایجاد تحول در سیستم شستشوی خانگی

نسل جدید و متفاوت لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآمد. این لوازم، انتخاب‌های بسیار بهتر و بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند پخت و پز، شستشو و ارتباط بهتر و راحت‌تری داشته باشند. خانواده‌های امروزی، مشغله‌های بسیار زیادی دارند و شستشوی‌ لوازم و البسه می‌تواند وقت زیادی را از آن‌ها بگیرد. به همین دلیل، شرکت سامسونگ با معرفی نسل جدید لباس‌شویی‌های FlexWash + FlexDry سعی دارد تا نیازهای خانواده‌های پرمشغله‌ی امروزی  را برطرف کند. فلکس واش مجهز به ماشین لباس‌شویی با در از جلو است که به کمک آن می‌توان شستشوهای روزمره را انجام داد. علاوه بر این ماشین، قسمت مجزایی نیز در بالای فلکس واش تعبیه شده که حجم لباس‌های کم در آن شسته می‌شود. هر دوی این ماشین‌های می‌توانند به صورت جداگانه فعالیت کنند و لباس‌ها را بشویند.

همچنین FlexDry قادر است حجم بسیار زیادی از لباس‌ها را خشک کند؛ در حالی که به صورت همزمان تعداد زیادی از لباس‌ها در محفظه‌ی خشک‌کن بالایی، خشک می‌شوند. این محفظه به دلیل برخورداری از سیستم کنترل دما و گرما با توجه به نوع لباس، برای لباس‌های ورزشی و ابریشمی بسیار مناسب است.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

در کنار این محصول منحصربه‌فرد، سامسونگ در راستای هدف خود برای راحت‌تر کردن زندگی افراد، نسل جدید مایکروفرهای دیواری و ظرف‌شویی‌ها را معرفی کرد. در جریان کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 ، این شرکت از نسل جدید یخچال های سری فمیلی هاب (Family Hub) نیز پرده برداشت. فمیلی هاب 2 از 4 تا 10 مدل برخوردار است و مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیازهای خود، یخچال مورد نظر خود را انتخاب کنند. کار کردن با اپلیکیشن فمیلی هاب نیز بسیار راحت‌تر شده و کاربران به راحتی انواع مواد و غذاهای داخل یخچال را مدیریت خواهند کرد. نمایشگر 21.5 اینچی صفحه لمسی بر روی این یخچال، به استفاده‌ی بهتر و بیشتر از یخچال کمک می‌کند و می‌توان از آن برای سرگرم شدن نیز بهره برد. در حال حاضر بسیاری از اپلیکیشن‌های فمیلی هاب 2 از طریق دستورات صوتی قابل کنترل هستند و در آینده‌ی نزدیک اپلیکیشن‌های بیشتری به این مجموعه اضافه خواهند شد.

لپ تاپ و کامپیوترهای شگفت‌انگیز سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

نسل جدید گوشی های موبایل و کامپیوترهای شخصی سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. این محصولات نشان‌دهنده‌ی تعهد Samsung به طراحی زیبا، محصول باکیفیت و سلیقه‌ی کاربر هستند. این شرکت در نمایشگاه CES از کروم بوک پلاس، کروم بوک پرو و نوت بوک سری 9 با نمایشگر 15 اینچی و همچنین اولین لپ تاپ مخصوص بازی خود با نام ادیسه (Odyssey) رونمایی کرد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

کروم بوک پلاس و کروم بوک پرو، نوت بوک‌ های سامسونگ هستند که برای گوگل پلی طراحی و تولید شده‌اند و میلیون‌ها اپلیکیشن گوگل پلی استور را اجرا می‌کنند. این کروم بوک‌ها از بدنه‌ای فلزی برخوردارند و از قابلیت تبدیل شدن به تبلت نیز پشتیبانی می‌کنند. نمایشگر QHD این لپ تاپ‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا از کار کردن با هر دو حالت لپ تاپ و تبلت لذت ببرند. کروم بوک‌های جدید سامسونگ اولین کروم بوک‌هایی هستند که با یک قلم دیجیتایزر عرضه می‌شوند.

نوت بوک سری 9 سامسونگ نیز با نمایشگر 15 اینچی روانه‌ی بازار می‌شود و از نسل هفتم پردازنده‌ی کابی لیک (Kaby Lake) اینتل بهره می‌برد. این نوت بوک پردازنده‌ی گرافیکی مجزایی دارد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی کارهای گرافیکی و ویدیویی خود را انجام دهند. در نمایشگاه CES امسال شاهد رونمایی از اولین لپ تاپ مخصوص بازی سامسونگ نیز بودیم. این لپ تاپ که ادیسه نام دارد، بسیار قدرتمند و سبک بوده و می‌توان آن را به آسانی در کوله پشتی حمل کرد. ادیسه در دو اندازه‌ی 15 و 17 اینچی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مدل 15 اینچی آن از پردازنده‌ی نسل هفتم Core i7 اینتل و تا 32 گیگابایت رم DDR4 استفاده می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی این مدل Nvidia GTX 1050 است و می‌توان روی آن تا 256 گیگابایت حافظه‌ی فلش قرار داد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند، میان‌برهایی بر روی صفحه کلید قرار گرفته تا کاربران و گیمرها بتوانند در هنگام انجام بازی از حداکثر قدرت لپ تاپ ادیسه استفاده کنند و بهترین تجربه‌ی بصری را در هنگام بازی کردن داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)