ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ

ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

شرکت سامسونگ از یک سیستم شستشوی جدید در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد. ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ یک دستگاه هوشمند با قابلیت‌های جالب و مختلف است که در جریان نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی 2017 در لاس‌وگاس معرفی می‌شود.

حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده که قصد شستن لباس‌های جمع شده در طول هفته را داشته باشید و به دلیل تنوع لباس‌ها از لحاظ حساسیت، ضخامت و رنگ، مجبور شوید آن‌ها را جدا کرده و در چند مرحله بشویید. شرکت سامسونگ برای حل این مشکل چاره‌ای اندیشیده و سیستم چهار در یک به نام FlexWash + Flex Dry  را ارائه کرده است.

ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ

ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ ، سیستم پیشرفته‌ای را ارائه کرده که شامل دو محفظه‌ی شستشو و دو محفظه‌ی خشک کردن لباس بوده و انتخاب‌های بیشتری را نسبت به سایر ماشین‌های لباسشویی برای شرایط مختلف در اختیار کاربران قرار داده است.

این سیستم شستشو شامل دو ماشین می‌شود که هر یک از محفظه‌های آن، ویژگی‌های مختلفی برای نیازهای شستشوی روزمره دارد. به عنوان مثال، سیستم درب از جلوی FlexWash نزدیک به نیم متر مربع برای شستشوی لباس‌های عادی یا بزرگ، ظرفیت دارد که بزرگترین میزان در چنین ماشین‌هایی است. محفظه‌ی درب از بالای این ماشین چندکاره از ظرفیت بیشتری برخوردار بوده و می‌تواند لباس‌های سبک و سنگین را به صورت جداگانه شستشو کند. این سیستم‌ها به طور همزمان و یا جداگانه قابل استفاده خواهند بود.

ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ

گزینه‌های مختلف شستشو در ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ

سیستم خشک‌کن جدید سامسونگ نیز ویژگی‌های بسیار جالبی دارد. یکی از کاربرد‌های این سیستم، قابلیت خشک کردن لباس‌های ظریف است. کاربران می‌توانند این سیستم‌ها را به وسیله‌ی یک اپلیکیشن تلفن همراه کنترل کند. همچنین ماشین لباسشویی چندکاره سامسونگ دارای چندین گزینه برای شستشوی لباس است. حالت فوق سریع (SuperSpeed)، زمان شستشو را در شرایط درست تا 30 دقیقه کاهش می‌دهد. گزینه‌ی تکنیک پاکسازی فومی (PowerFoam) نیز ترکیبی از هوا، ماده‌ی شوینده و آب است که برای شستشوی لباس‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*