بهترین اپلیکیشن های موبایل

دانلود بهترین اپلیکیشن های موبایل برای اندروید و آی او اس (14 الی 20 دی ماه)

با افرایش روزمره کاربران گوشی های هوشمند، توسعه‌دهندگان بیشتری نیز به این سو روی آورده و نوشتن برنامه‌های موبایل را به برنامه‌های سایر پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهند. در گذشته افراد زیادی به صورت شخصی به تولید و انتشار اپلیکیشن می‌پرداختند، اما امروز شرکت‌های زیادی متشکل از تعدادی از برنامه‌نویسان تشکیل شده و با داشتن استراتژی مشخص و بلند مدت، به تولید محتوا برای پلتفرم‌های گوشی‌ های هوشمند می‌پردازند. با توجه به رقابتی شدن این بازار، اکنون فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند، به همین دلیل انتخاب نرم افزارهای مناسب بسیار مشکل شده است. با توجه به این موضوع به بررسی بهترین اپلیکیشن های موبایل برای اندروید (Android) و آی او اس (iOS) که از چهاردهم الی بیستم دی ماه (چهارم تا دهم ژانویه) معرفی شده‌اند خواهیم پرداخت.

از آنجایی که امروز بالغ بر 95 درصد سهم بازار گوشی‌ های هوشمند به سیستم عامل اندروید و آی او اس اختصاص دارد، تنها به معرفی بهترین اپلیکیشن های موبایل برای این دو پلتفرم خواهیم پرداخت. برای انتقال به صفحه دانلود هر برنامه، بر روی نام آن کلیک کنید.

بهترین اپلیکیشن های موبایل هفته برای آی او اس

همانند گذشته، ابزارهای ویرایش تصویر و ویدیو پای ثابت بهترین اپلیکیشن های موبایل معرفی شده هستند، چرا که توسعه‌دهندگان آی او اس، در ادامه استقبال کاربران توجه ویژه‌ای به آن‌ها کرده‌اند.

Intro Movie Maker

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایلبا استفاده از اینترو مووی میکر و افکت‌های مختلف موجود در آن به همراه انواع زیادی اسلاید و نوشته، کاربر قادر خواهد بود تا برای ویدیوهای خود یک مقدمه کوتاه و یا بلند به صورت تمام حرفه‌ای ایجاد کند. البته، کاربرد این اپلیکیشن تماما از نام آن مشخص است.

Moji Creator

قیمت : 1.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایلاموجی (Emoji) که در ابتدا تنها در مکالمات مجازی کاربران ژاپنی دیده می‌شد، امروز به صورت جهانی و بسیار کاربردی، برای انتقال احساسات کاربر در قالب تصاویر مفهومی و صورتک‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربران به استفاده از آن‌ها عادت خاصی داشته و تقریبا در هر پیام خود از اموجی‌ استفاده می‌کنند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به اندازه کافی اموجی در دسترس ندارید، می‌تواند به کمک موجی کریتور و با ادغام تصاویر گرافیکی و همچنین عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین گوشی، آیتم‌های جدیدی را ایجاد کنند. بعد از ساخت این امکان وجود دارد تا آن‌ها را با کپی و پیست‌ کردن برای مخاطبان خود در پیام‌رسان‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی ارسال کرده و یا از آن‌ها در قالب کیبورد خود اپلیکیشن استفاده کنید.

My Recipes List

قیمت : 0.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایلگشتن کتاب‌های آشپزی مختلف و یا دست به دامن موتورهای جستجو شدن به منظور یافتن مراحل تهیه غذاهای گوناگون، حقیقتا امری ملالت‌آور و خسته‌کننده است. اگرچه برخی کاربران تصمیم می‌گیرند تا این روال را به دنیای هوشمند آورده و به این وسیله دستورهای پخت غذا را در قالب اپلیکیشن‌های نوت در گوشی خود ذخیره می‌کنند، اما با گذشت زمان این ایده نیز کارایی خود را از دست می‌دهد. یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل هفته مستقیما به منظور رفع این نیاز طراحی شده و برای کمک به برنامه‌ریزی در آشپزی در نظر گرفته شده است. کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن مای رسیپی لیست، دستور پخت انواع غذاها را در قالب دسته‌بندی‌های مختلف، به صورتی مرتب گرد هم بیاورد.

GeoPickle

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

جیئوپیکل به کاربر اجازه می‌دهد تا با دیگر کاربران همکاری و ویدیوهای تایم لپس (Timelapse) زیبایی را از مناظر مختلف ایجاد کند. این گونه از ویدیوها که از حدود 500 الی 1000 عکس در طول یک بازه زمانی تشکیل می‌شوند، با ادغام عکس‌های گرفته‌شده طی فواصل زمانی یکسان و در ادامه پخش آن‌ها به صورتی سریع، مناظری حرفه‌ای و شگفت‌انگیز از حرکت ابرها، رشد گیاهان، پیشرفت ساخت سازه‌ها، تردد مردم و دیگر موارد ایجاد می‌کنند. در واقع جیئوپیکل به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در هفته گذشته، به کمک کاربران در سراسر دنیا آلبوم خاطراتی گرانبها ایجاد می‌کند.

کاربران بعد از نصب جیئوپیکل و حین سر زدن به مکان‌های مختلف در سراسر دنیا، تصاویر خود را ثبت کرده و در برنامه بارگذاری می‌کنند. دیگر افراد دارای جیئوپیکل، وقتی به این مکان نزدیک می‌شوند، تصاویر ثبت شده توسط دیگر کاربران را مشاهده می‌کنند. اگر این کاربر جدید در زمانی متفاوت نسبت به کاربران قبل در یک محل حضور پیدا کند، قادر خواهد بود تا عکس جدیدی را ثبت کرده و به آرشیو تصاویر این محل اضافه کند. ایجاد ویدیوهای تایم لپس تا هر زمانی که این سرویس و اپلیکیشن فعال باشد، ادامه خواهد داشت. اگر جیئوپیکل برای همیشه فعال بماند، کاربران چند صد سال آینده قادر خواهند بود تا ویدیوی تایم لپس زیبایی از مکان‌های مختلف مشاهده کرده و از نحوه تغییر آن با گذر زمان آگاه شوند.

Social Viewer

قیمت : 0.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایل

سوشیال ویور به کاربران اجازه می‌دهد تا در سرتاسر شبکه‌های اجتماعی به دنبال موضوعات دلخواه خود بگردند، بدون اینکه نیاز باشد تا به هر یک از آن‌ها لاگین کنند. امکان جستجوی مطالب مختلف در شبکه‌های اجتماعی توییتر، ردیت، تامبلر، گوگل پلاس، فلیکر، ویکیپدیا و همچنین یوتیوب وجود دارد، اما متاسفانه دو مورد از محبوب‌ترین و پرجمعیت‌ترین شبکه‌های اجتماعی یعنی فیس بوک و اینستاگرام توسط سوشیال ویور پشتیبانی نمی‌شوند.

Lux Meter

قیمت : 0.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایل

لاکس میتر از یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در هفته جاری بوده و از دوربین گوشی برای اندازه‌گیری شدت نور و همچنین دمای محیط استفاده می‌کند. این امکان وجود دارد تا اطلاعات را در همان لحظه باز کردن اپلیکیشن دیده و یا آمار و ارقام مرتبط با شدت نور و همچنین میزان دما را در طی زمان‌‎های مختلف مشاهده کرد.

The Adventures of Junglebird

قیمت : 4.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایل

ادونچرس جانگل برد یک کتاب داستان تعاملی با ظاهری کاملا انیمشنی و متحرک است که سبب می‌شود تا قوه تخیل کاربر به میزان بسیار قابل توجهی جرقه زده و تصاویر خیره‌کننده‌ای را از ذهن عبور بدهد. به کمک جلوه‌های صوتی جالب و موسیقی‌های مختلف، در کنار نمایش تصاویر ویژه در طول هر صفحه از این کتاب داستان، کاربر از خود بی‌خود شده و به دنیایی خیالی سفر می‌کند. این اپلیکیشن هدف خود را روشن کردن ذهن کودکان اعلام می‌کند.

Sensual Sax

قیمت : 4.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایل

سنچوآل ساکس در واقع یک ابزار مجازی برای ساخت آثار هنری در دنیای موسیقی است. این اپلیکیشن ریتم تندی نداشته و همه چیز خیلی آرام و شمره پیش می‌رود. آلات موسیقی مختلفی در این اپلیکیشن به چشم می‌‎خورند که گرد هم آمدن آن‌ها، داشتن لحظاتی سرگرم‌کننده را برای کاربر تضمین می‌کنند.

بهترین اپلیکیشن های موبایل اندروید هفته

هرچه باشد نوبت به معرفی بهترین اپلیکیشن های موبایل سیستم عامل محبوب و متن باز شرکت گوگل می‌رسد که بالغ بر هشتاد درصد سهم بازار گوشی های هوشمند را در اختیار داشته و در این قلمرو فرمانروایی می‌کند.

SuperWall Video Wallpaper

قیمت : 2.49 دلار

بهترین اپلیکیشن های موبایل

 

به کمک سوپروال ویدیو والپیپر می‌توان هر فایل ویدیویی را به یک تصویر متحرک پس‌‎زمینه تبدیل کرد. بعد از ساخت چند تصویر متحرک، این امکان وجود دارد تا تصاویر را در قالب یک لیست مرتب کرده و آن‌ها را برای قرار گرفتن به عنوان تصویر پس‌زمینه طی بازه‌های زمانی مختلف، زمان‌بندی کرد.

Explorage Quick Settings Tiles

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

اکسپلوریج کوئیک ستینگ تایلس یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در هفته جاری بوده و مختص جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید عرضه شده است. اندروید 7 نوقا یک فایل منیجر در دل خود دارد که در داخل رابط کاربری و تنظیمات سیستم عامل دفن شده است. به کمک اکسپلوریج می‌توان برای فایل منیجر اصلی سیستم عامل، یک میانبر در پنجره اعلانات (نوتیفیکیشن) ایجاد کرده و یا دسترسی به آن را از طریق قرار دادن یک آیکون در صفحه اصلی فراهم کرد. در نظر داشته باشید این آیکون‌ها به عنوان یک ویجت در صفحه خانه رابط کاربری قرار می‌گیرند.

Social Viewer

قیمت : رایگان (نسخه لایت)

بهترین اپلیکیشن های موبایل

همانطور که در بالا و در میان لیست بهترین اپلیکیشن های موبایل برای آی او اس نیز به آن اشاره کردیم، سوشیال ویور اپلیکیشنی است که کاربران را قادر می‌سازد تا در شبکه‌های اجتماعی مختلف به جستجوی مطالب گوناگون بپردازند، بدون اینکه به هر یک از آن‌ها لاگین کنند. امکان جستجوی محتوا در شبکه‌های اجتماعی ردیت (Reddit)، تامبلر (Tumblr)، توییتر (Twitter)، گوگل پلاس (+Google)، ویکیپدیا (Wikipedia)، فلیکر (Flickr) و همچنین یوتیوب (YouTube) وجود دارد، اما متاسفانه خبری از پشتیبانی از فیس بوک (Facebook) و اینستاگرام (Instagram) نیست.

GeoPickle

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

جیئوپیکل به کاربر اجازه می‌دهد تا به کمک دیگر کاربران در سراسر دنیا، یک آلبوم خاطرات گرانبها حاوی تصاویر مکان‌های مختلف ایجاد کنند.. در واقع تمامی کاربران جیئوپیکل، به نحوی در ساخت یک ویدیو تایم لپس زیبا از مناطق مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویدیو تایم لپس و همچنین نحوه عملکرد جیئوپیکل، به توضیحات داده شده برای این اپلیکیشن در قسمت بهترین اپلیکیشن های موبایل سیستم عامل آی او اس در بالا مراجعه کنید.

Screens

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

بعد از مدت‌ها انتظار، قابلیت دو نیم کردن صفحه نمایش به طور رسمی به سیستم عامل اندروید آمد و کاربران دارای اندروید 7 نوقا می‌توانند صفحه نمایش را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و در هر قسمت یک اپلیکیشن جداگانه را اجرا کنند. اپلیکیشن اسکرینس برای کمک به سرعت بخشیدن در استفاده از این قابلیت پا به عرصه وجود گذاشته است. می‌توان توسط اپلیکیشن اسکرینس، میانبرهایی شامل ترکیب دو اپلیکیشن مختلف ایجاد کرد. به این وسیله می‌توان با زدن هر یک از میانبرها، به سرعت صفحه را به دو نیم تقسیم کرده و به هر دو اپلیکیشن مورد نظر خیلی سریع دسترسی پیدا کرد.

Songuess Multiplayer

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

سانگس مالتی پلیر در واقع یک بازی آنلاین است که به کاربر اجازه می‌دهد تا از ابزار موسیقی مختلف استفاده کرده و با دیگر کاربران به رقابت بپردازد. سانگس مالتی پلیر یک بازی بسیار ساده بوده و هر کاربر را به آشنایی بیشتر با موسیقی پاپ روز وادار می‌کند.

Boxca

قیمت : رایگان

بهترین اپلیکیشن های موبایل

باکسا یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در زمینه به اشتراک گذاری فایل است که دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده را به آسانترین شیوه ممکن فراهم می‌سازد. بعد از دانلود هر فایل، برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مرتبط با سرویس فضای ابری، باکسا فایل مربوطه را پاک می‌کند تا به این وسیله هم فضای کافی ذخیره شده و هم ایمنی فایل‌ها تضمین شود. حتی اگر فایل‌ها را برای مدت زمانی طولانی دانلود نکنید، این امکان وجود دارد تا زمانی را برای از بین رفتن خودکار آن‌ها در نظر بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*