کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد

نگاه نزدیک به نسل جدید کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد + ویدیو

کمپانی پرآوازه انویدیا هفته گذشته با حضور در نمایشگاه CES 2017 از تازه‌ترین دستاوردهای خود در محصولات الکترونیکی رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین بخش های این رونمایی‌ها مربوط به نسل جدید کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد (Nvidia Shield) بود که به نظر شباهت زیادی با نسل گذشته خودش دارد، اما این شباهت کاملا فریبنده است. خود کنسول اصلی حالا کوچکتر شده و دسته نیز چندین تغییر را در طراحی خود می‌بیند. این‌ها، تغییرات بزرگ نسخه 2017 این کنسول اندروید تی وی هستند.

اول از هر چیزی باید گفت که کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد قادر به ارائه بهترین تجربه HDR به کاربرانش است. بنابراین کنسول مذکور اینک یک پخش کننده مولتی مدیا استریمر 4K HDR نیز خواهد بود. چه شما محتوای 4K را از سوی نت قلیکس، یوتیوب، گوگل پلی مووی، وودو و چه هر جای دیگری که مشاهده کنید، انویدیا شیلد می‌تواند به خوبی از پس آن برآید. در واقع شما این کنسول را برای لذت بردن از قابلیت تماشای ویدیو و یا بازی تهیه می‌کنید، اما کنسول جدید انویدیا حتی قادر به این خواهد بود تا یک تجربه ناب و بی‌نظیر استریمینگ را نیز به کاربرانش ارائه کند.

کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد

دستیار گوگل در کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد

از نظر سخت افزاری کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد (Nvidia Shield) نسبت به نسل قبلی خود از جثه کوچکتری برخوردار است و به صورت پیشفرض، دستیار گوگل (Google Assistant) را نیز خود می‌بیند. هرچند که به گفته انویدیا مدل قبلی این کنسول نیز همراه با یک به روزرسانی نرم افزاری، قادر به استفاده از دستیار گوگل خواهد بود، اما این محصول از همان ابتدا قادر به استفاده از قابلیت‌های جذاب این دستیار است. از همه مهم‌تر، این کنسول اندرویدی به عنوان یک محصول قابل ارائه در سال 2017 میلادی، ارائه کننده اندروید 7 نوقا است که جذابیت‌های آن را دوچندان خواهد کرد.

کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد

میکروفون انویدیا اسپات برای تبدیل کنسول شیلد به یک هاب هوشمند

شما همچنین به لطف حضور دستیار گوگل و یک دیوایس میکروفون جدید به نام انویدیا اسپات (Nvidia Spot)، قادر به استفاده از این کنسول بدون دخالت دستتان هستید. بنابراین نه تنها انویدیا شیلد جدید یک کنسول اندروید تی وی است، بلکه از آن می‌تواند به عنوان یک هاب هوشمند خانگی برای ارتباط با تمامی گجت های هوشمند نیز استفاده کرد. با تمام این تفاسیر، به طور کلی از نظر ظاهری تفاوت چندانی نمی‌توان در بین دو نسل کنسول اندروید تی وی انویدیا شیلد مشاهده کرد. یکی از بارز‌ترین تغییرات در طراحی شاید استفاده از یک بافت جدید در دسته باشد که باعث می‌شود کاربر راحت‌تر آن را به دست بگیرد. اگرچه این دسته‌ها برخی تفاوت‌هایی نیز از نظر عملکردی در بازی ارائه می‌کنند. نظیر جایگزین کردن دکمه‌های خازنی با دکمه های واقعی که می‌تواند مورد علاقه بازیکنان باشد. علاوه بر این، شما دیگر نیازی به خرید یک دسته جداگانه و هزینه‌ای اضافی نخواهید داشت، چرا که یک ریموت کنترل نیز درون جعبه این کنسول قرار گرفته است.

خبر خوبی که می‌توان به علاقه‌مندان این کنسول اندروید تی وی داد، قیمت برابر آن نسبت به نسل گذشته خود و فروش با قیمت 200 دلار است. علاوه بر این مدل پرو این اندروید تی وی به نام Shield Pro نیز همراه با ظرفیت داخلی 500 گیگابایتی با قیمت 299 دلار، درست همانند نسخه پرو نسل قبلی این کنسول به فروش خواهد رسید. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده این دو نسخه از کنسول جدید شرکت انویدیا روانه بازار شود.

نگاه نزدیک ویدیویی به اندروید تی وی جدید انویدیا

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*