ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد؛ منتظر نمایشگری غول‌پیکر باشید!

ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد؛ منتظر نمایشگری غول‌پیکر باشید!

اگر پیگیر نسل جدید گوشی های هوشمند سامسونگ باشید، احتمالا به یاد می‌آورید که چندی پیش رندرهایی سه بعدی از گلکسی اس 8 (Galaxy S8) منتشر شده بود که گفته می‌شد توسط یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی این گوشی لو رفته است. حالا یک بار دیگر و همان سازنده، ابعاد گلکسی اس 8 را نیز فاش کرده است و به این ترتیب می‌توانیم درباره‌ی ابعاد نمایشگر و بدنه‌ی این محصول نظر بدهیم.

ابتدا به سراغ گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) می‌رویم که در واقع نسخه‌ی بزرگتر این سری از گلکسی های سامسونگ محسوب می‌شود و حتی احتمال دارد که در آینده پرونده‌ی نوت ۷ و سری فبلت‌های نوت را به طور کامل ببندد. ابعاد گلکسی اس 8 پلاس معادل ۱۵۲.۳۸ میلی‌متر طول، ۷۸.۵۱ میلی‌متر عرض و ۷.۹۴ میلی‌متر ضخامت تعیین شده است. بدنه‌ی این دیوایس از گلکسی اس ۷ اج کاملا بزرگتر خواهد بود و ۶.۳ اینچ از صفحه‌ی نمایشگر آن زمانی که در دست کاربر قرار می‌گیرد، قابل مشاهده خواهد بود؛ این موضوع به دلیل آن است که لبه‌های خمیده‌ی آن هنگام قرار گرفتن در دست، به طور کامل قابل تشخیص نخواهند بود.

ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد؛ منتظر نمایشگری غول‌پیکر باشید!

بعد از معرفی برادر بزرگتر، حالا نوبت آن رسیده است که ابعاد گلکسی اس 8 را بررسی کنیم. طبق این گزارش و تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای با ابعاد ۱۴۰.۱۴ میلی‌متر طول، ۷۲.۲۰ میلی‌متر عرض و ۷.۳۰ میلی‌متر ضخامت خواهد بود. این ابعاد باعث می‌شوند که گلکسی اس 8 نسبت به اس ۷ دارای بدنه‌ای کوتاه‌تر و باریک‌تر باشد، اما از عرض بیشتری برخوردار شود. نکته‌ی جالب اینجاست که با وجود برخورداری از ابعادی مشابه اس ۷، مدل استاندارد نسل جدید پرچمداران سامسونگ دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی (بدون حساب کردن لبه‌های خمیده) خواهد بود که باعث میشود خریداران، یک گوشی با ابعاد اس ۷ و دارای نمایشگری هم‌اندازه‌ با اس ۷ اج داشته باشند!

ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد؛ منتظر نمایشگری غول‌پیکر باشید!

ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس چه نکاتی را برایمان مشخص می‌کنند؟

همچنین همان‌طور که در تصاویر به وضوح مشخص است، با اینکه ابعاد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دارای عرض بیشتری از نسل قبلی سری اس هستند، اما سامسونگ تمام تلاش خود را به کار بسته است که این افزایش عرض، باعث افزایش حاشیه‌های نمایشگر نشود. تقریبا می‌توانیم بگوییم که نمایشگرهای سری اس ۸، قسمت اعظمی از پنل جلویی را به خود اختصاص داده‌اند و حاشیه‌های آنها از بالا و پایین و البته لبه‌های سمت راست و چپ، کاملا قابل چشم‌پوشی خواهد بود.

علاوه بر این، تغییرات دیگری نیز از روی این تصاویر قابل تشخیص هستند که وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، انتقال دکمه‌ی پاور به سمت چپ بدنه، وجود پورت میکرو یو اس بی ۲.۰ به جای پورت یو اس بی نوع سی که در شایعات قبلی پیش‌بینی شده بودند و البته حذف دکمه‌ی هوم از مهمترین آنها محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*