معرفي پروژکتور فول اچ دي جديد سوني در نمايشگاه IFA2012

امروز سوني در جريان رويداد IFA 2012 از آخرين نسل پروژکتور هاي 3 بعدي Full HD خود رونمايي کرد.پروژکتور 3بعدي VPL-HW50ES پس از عرضه موفق مدل پروژکتور در مقايسه با آن قوي تر عمل کرده و به گفته سوني يکي از بهترين پروژکتور هاي 3 بعدي Full HD در بازار به حساب مي آيد.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های آن استفاده از تکنولوژی Reality Creation سونی است. این تکنولوژی اولین بار در پروژکتور سینمای خانگی VPL-VW1000ES 4K به کار رفته بود. کار تکنولوژی خلق واقعیت این است که محتوای از دست رفته هنگام رایت ویدیو روی دیسک را باز می‌گرداند و لذا تصاویر بدون هیچ گونه افتی در کیفت عکس و رنگ نمایش داده می‌شوند.

روشنایی پروژکتور جدید سونی ۱۷۰۰ IM است، سونی با افزایش بازدهی لامپ و استفاده از Bright Cinema and TV روشنایی این مدل را ۳۰ درصد نسبت به مدل قبلی بهبود بخشیده است. نسبت کنتراست دینامیکی پروژکتور نیز ۱:۱۰۰,۰۰۰ است، با استفاده از تکنولوژی بهینه کردن کنتراست سونی، کنتراست تصویر بسته به تاریک و روشنی تصویر تغییر می‌کند.

برخی امکانات مفید نیز در VPL-HW50ES وجود دارد که شامل فرستند-گیرنده سه بعدی داخلی، شیفت عمودی تصویر به اندازه‌ی +-۷۰% و ماکزیمم خروجی ۲۱ دسی‌بل می‌شود.
سوني این پروژکتور را در دو رنگ سیاه و سفید تا اواخر اکتبر سال جاري در بازار اروپا عرضه خواهد کرد. در مورد قیمت هنوز خبری منتشر نشده اما مدل قبلی ۳۶۹۹ دلاری بود و این مدل هم به نظر ارزان نمی‌رسد.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*