اپل پنسیل 2 (Apple Pencil 2)

آیا اپل پنسیل 2 (Apple Pencil 2) بهار پیش رو عرضه می‌شود؟

به نقل از گزارشی که در روز چهارشنبه منتشر شد، این احتمال وجود خواهد داشت کوپرتینویی‌ها در بهار پیش رو از نسل جدید اپل پنسیل رونمایی به عمل آورند. اپل پنسیل 2 (Apple Pencil 2) از قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسل گذشته خود شامل قابلیت چسبندگی مغناطیسی به یک آیپد بهره می‌برد. این محصول جانبی همچنین نظیر یک خودکار یا مداد واقعی عمل کرده و از نوک های مختلفی برخوردار است که اجازه می‌دهد کاربر لذت بیشتری را از استفاده آن ببرد. گفته می‌شود اپل در نظر دارد این قلم هوشمند جدید را همزمان با معرفی آیپد پرو جدید خود رونمایی کند.

ظاهرا آیپد پرو جدید اپل (iPad Pro) از یک نمایشگر 10.5 اینچی بهره می‌برد که مدلی بین آیپد 9.7 اینچی و 12.9 اینچی خواهد بود. این تبلت آی او اسی از چیپست A10X شرکت اپل بهره‌مند خواهد بود و قادر به پشتیبانی از اپل پنسیل 2 است. نسل جدید آیپدهای اپل حاوی سنسورهای هستند که می‌تواند زاویه قلم هوشمند در هنگام نوشتن را به نمایش بکشد و میزان فشاری که به واسطه قلم بر روی نمایشگر میاورید را نیز بسنجد. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند تا کاربر دست بازی را در تنظیم ضخامت قلم داشته باشد و نوع کشیدن نوک قلم بر روی صفحه تعیین کننده این قضیه باشد. گفته می‌شود حسگرهای موجود قابلیت های به مراتب بیشتری را نسبت به نسل گذشته این قلم به اپل پنسیل 2 (Apple Pencil 2) می‌دهند.

اپل پنسیل 2 (Apple Pencil 2)

قیمت اپل پنسیل 2

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل این قلم هوشمند را با قیمت 99 دلار روانه بازار کند که نسبت به نسل اول آن هزینه معقولانه‌ای است. البته این انتظار نیز وجود دارد که نسل اول قلم هوشمند اپل همزمان با رونمایی از Apple Pencil 2 با کاهش قیمت محسوسی همراه شود. در سال گذشته بحث‌ها در خصوص این قلم بسیار داغ بود و خبر از یک پاک کن دیجیتالی همراه با چندین نوک قابل تعویض در رسانه‌ها شنیده می‌شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*