دستیار مجازی سامسونگ Bixby

دستیار مجازی سامسونگ Bixby تنها یک دستیار صوتی نیست

در حالی که سامسونگ همچنان از درز اطلاعات رسمی دستیار مجازی سامسونگ Bixby خودداری می‌کند و رونمایی از آن را به معرفی همزمان با گوشی هوشمند گلکسی اس 8  (Samsung Galaxy S8) موکول کرده است، اخیرا اطلاعاتی توسط خود این شرکت به بیرون نشت کرده که ماهیت این دستیار مجازی را تایید می‌کند. به نقل از یک وب سایت نزدیک به سامسونگ، دستیار بیکس بی تنها یک دستیار صوتی نیست و کاملا پیشرفته است.

ما دیده‌ایم که دستیار گوگل (Google Assistant) بیش از یک دستیار صوتی عمل می‌کند و کاربران می‌توانند از آن در پیام رسان Google Allo نیز استفاده کنند، حال به نظر می‌رسد دستیار مجازی سامسونگ Bixby نیز از چنین شرایطی برخوردار خواهد بود. این رسانه نزدیک به سامسونگ (SamMobile) ادعا می‌کند که به تازگی متوجه شده‌اند کاربران می‌توانند از این دستیار هوشمند در اپلیکیشن دوربین گلکسی اس 8 نیز استفاده کنند و بیکس بی قادر است اشیا و نوشته‌ها را شناسایی کند.

دستیار مجازی سامسونگ Bixby می‌تواند به لطف دوربین گوشی ترجمه همزمان متون را انجام دهد

به طور مشخص نمی‌توان در مورد این قابلیت دستیار مجازی سامسونگ Bixby اظهار نظر کرد، اما با توجه به این که گوگل نیز در گذشته تکنولوژی مشابهی را همراه با “Goggles” عرضه کرده است، این احتمال وجود دارد که بیکس بی هم بتواند از برنامه دوربین برای شناسایی اشیا استفاده کرده تا به کاربران در خریدشان کمک کند. علاوه بر این به عنوان مثال با قرار گرفتن لنز دوربین بر روی یک نوشته، بدون این که نیازی به راه اندازی اپلیکیشن جداگانه باشد، این دستیار عملیات ترجمه را انجام خواهد داد؛ هرچند ما تنها حدس می‌زنیم که این‌گونه باشد.

برای کسانی که با بیکس بی آشنا نیستند، گفتنیست که دستیار صوتی جدید سامسونگ جایگزین S Voice خواهد شد و توسط گروه زیرمجموعه سامسونگ به نام Viv Labs توسعه پیدا کرده است. در هر صورت هر خبری که در حال حاضر و پیش از زمان رونمایی از پرچمدار کره‌ای‌ها شنیده می‌شود نمی‌تواند ملاکی برای قضاوت باشد و باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*