نسل جدید آنر 8 با نمایشگر ۵.۷ اینچی و ۶ گیگابایت رم در راه است

نسل جدید آنر 8 با نمایشگر ۵.۷ اینچی و ۶ گیگابایت رم در راه است

برند آنر که تحت مدیریت هواوی اداره می‌شود، در حال حاضر به نامی محبوب در سراسر جهان تبدیل شده و هواوی موفق شده است که نفوذ قلمرو‌ی آن را طی یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای در زمینه‌ی بازاریابی، از مرز بازارهای چین گسترش دهد. حالا باخبر شده‌ایم که نسل جدید آنر 8 (Honor 8) نیز در راه است.

هواوی آنر 8 که با مشخصات سخت افزاری مناسب، به یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار اندرویدی تبدیل شده است، چندی پیش نیز آپدیت اندروید نوقا را دریافت کرد تا هواوی برای کاربران این دیوایس سنگ تمام گذاشته باشد. حالا محصول جدیدی از برن آنر وارد تست‌های سازمان استانداردگذاری مخابراتی تنا در کشور چین شده است که با توجه به مشخصات سخت افزاری فهرست شده در این پایگاه، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند با شماره مدل DUK-TL30، در واقع همان نسل جدید آنر 8 باشد که برای عرضه در ماه‌‌های آینده در دست تولید قرار دارد.

یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای که نام و مدل آن هنوز اعلام نشده، گویا قرار است به عنوان مغز متفکر این محصول ایفای نقش کند. احتمال زیادی وجود دارد که چیپست Kirin ۹۶۰ تولید شده توسط خود هواوی که در میت ۹ نیز به کار رفته بود، به عنوان این تراشه‌ی مرموز معرفی شود. البته در کنار این پردازنده، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا مطابق سنت این چند سال گذشته‌ی هواوی، شاهد عرضه‌ی میان رده‌ای با مشخصات در سطح پرچمداران دیگر برندها به بازار باشیم!

مشخصات نسل جدید آنر 8 بسیار وسوسه‌کننده هستند

Honor-DUK-TL30

۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی و یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) از دیگر مشخصات نسل جدید آنر 8 خواهند بود که فعلا تحت مدل DUK-TL30 شناخته می‌شود؛ گفتنی است که این نمایشگر در مقایسه با تاچ اسکرین ۵.۲ اینچی آنر ۸ که دارای رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰ پیکسل) بود، یک پیشرفت بزرگ برای طرفداران این سری محسوب می‌شود.

در تصویری که از سوی تنا منتشر شده، مشخص است که این گوشی دارای دوربینی با ساختار لنزهای دوگانه بر روی پنل پشتی است که یکی از آنها از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشکیل خواهند شد. سنسور تشخیص اثر انگشت همانند محصولات قبلی، بر روی پنل پشتی باقی مانده است و یک باتری قدرتمند با ظرفیت شارژدهی ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که احتمالا برای تامین مصرف متوسط رو به بالای یک روز کاربران جوابگو خواهد بود، برای آن در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که نسل جدید آنر 8 به سبب این که اساسا با هدف بازار داخلی چین ساخته شده است، از دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و احتمال زیادی وجود دارد که این قابلیت در نسخه‌ای که در بازارهای جهانی عرضه می‌شود نیز قابل استفاده باشد. با توجه به این که آنر 8 همین حالا هم آپدیت اندروید نوقا را دریافت کرده است، مسلما نسل جدید آنر 8 نیز به طور پی‌شفرض از این نسخه از پلتفرم موبایلی گوگل بهره خواهد برد. در تصویری که از سوی تنا منتشر شده است، این گوشی را به رنگ طلایی نشان می‌دهد، اما به احتمال زیاد این کمپانی چینی، اسمارت فون میان‌رده‌ی خود را در رنگ های دیگری نظیر نقره‌ای و سفید نیز تولید خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید اسمشو میذاشتن *آیفون فول کپی*