ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی

انتشار تصاویری جدید از ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی

اواخر مهرماه بود که عکس های مربوط به ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی با اسم رمز “Halfbeak” در فضای مجای منتشر شد و بسیاری از افراد نسبت به معرفی آن در آینده‌ای نزدیک امیدوار شدند. با توجه به تصاویر منتشر شده، به‌نظر مهندسان اچ تی سی به‌دنبال توسعه ساعتی دایره‌ای با رزولوشن 360×360 بودند. حالا نیز عکس‌های جدیدی از ساعت هوشمند اچ تی سی لو رفته که طراحی دایره‌ای شکل را تایید می‌کند.

اگرچه تصاویر جدید ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی که از طریق شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) لو رفته اطلاعات چندانی را از محصول جدید تایوانی‌ها در اختیارمان قرار نمی‌دهد، اما می‌توان تا حدودی با محصول جدید اچ تی سی آشنا شد.

هنوز هم در بخش پشتی دستگاه می‌توان سنسور ضربان قلب، سیستم اتصالی 4 پین (برای شارژ)، لوگوی شرکت اچ تی سی و لوگوی “Under Armour” را مشاهده کرد. رزولوشن 360×360 برای نمایشگر این ساعت هوشمند نیز می‌تواند کیفیت بالای صفحه نمایش دستگاه به نسبت بسیاری از گجت های بازار را نشان دهد. به‌علاوه ترکیب رنگ مشکی و قرمز برای این ساعت هوشمند، یادآور محصولات ورزشی و مشترک شرکت اچ تی سی و Under Armour همچون “HealthBox” است.

استفاده از اندروید ویر 1.3 در ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی

در بخش راستی ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی ، دو کلید فیزیکی و دور صفحه نمایش آن نیز یک قاب براق دیده می‌شود. اما شاید بتوان جذاب‌ترین بخش از تصاویر جدید این ساعت هوشمند را وجود سیستم عامل اندروید ویر 1.3 (Android Wear 1.3) در نظر گرفت. زمان زیادی تا عرضه اندروید ویر 2.0 باقی نمانده و با اینکه هیچ‌کدام از این تصاویر رسمی نیستند، اما احتمالا با عرضه این ساعت هوشمند شاهد استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ویر خواهیم بود.

متاسفانه سازندگان در رابطه با “Halfbeak” و تصاویر لو رفته از آن هیچ صحبتی نکرده‌اند. با این‌حال انتظار می‌رود در کنگره جهانی موبایل 2017 اطلاعات بیشتری از محصول جدید اچ تی سی منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*