اچ تی سی Halfbeak

تصاویر ساعت هوشمند اچ تی سی Halfbeak منتشر شد

از سال 2013 خبرها و شایعات فراوانی در مورد ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی در حال انتشار است. این محصول پیشتر با نام اچ تی سی Halfbeak شناخته می‌شد. حتی زمانی فرا رسید که اعلام شد اچ تی سی قید تولید ساعت هوشمند را خواهد زد. اما حالا شاهد آن هستیم که تصاویر اچ تی سی Halfbeak بعد از مدت ها دوباره منتشر شده است. 

تصاویر اچ تی سی Halfbeak منتشر شد

البته بهتر است بدانید که هنوز هم تاریخ رسمی معرفی ساعت هوشمند اچ تی سی Halfbeak مشخص نیست. اما خبر خوش برای طرفداران این کمپانی تایوانی آن است که به تازگی مدیر عامل اچ تی سی اعلام کرده است، ساعت هوشمند اچ تی سی تحولی بزرگ در بازار این دسته از گجت ها به وجود خواهد آورد. در بخش زیر شاهد تصاویر منتشر شده از ساعت هوشمند اچ تی سی Halfbeak هستید:

همان طور که در تصاویر فوق مشاهده می‌کنید در بخش پشتی بدنه این ساعت هوشمند لوگوی شرکت Under Armour درج شده است. این کمپانی امریکایی در عرصه تولید لوازم ورزشی و تناسب اندام فعالیت دارد. این تصاویر نشان می‌دهند که اچ تی سی در این حوزه در حال فعالیت مشترک و همکاری با شرکت مزبور بوده و از این رو با وجود عرضه اولین ساعت هوشمند از سوی این شرکت تایوانی، شاهد ارائه محصولی پیشرفته و معتبر در این حیطه خواهیم بود.

با نگاهی به تصاویر بالا متوجه می‌شوید که اچ تی سی Halfbeak از حسگر ضربان قلب نیز استفاده می‌کند. از نظر مشخصات فنی به نظر می‌آید که این گوشی از یک نمایشگر 360 در 360 پیکسلی به همراه سیستم عامل اندروید ور استفاده نماید. در نهایت بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که Halfbeak اسم رمز ساعت هوشمند اچ تی سی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*