سونی اکسپریا ایکس ای 2017 در ویدیویی جدید رخ نشان داد

ویدیویی جدید از گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 2017 منتشر شد

اوایل هفته گذشته، چند تصویر رندری از جدیدترین محصول سری XA سونی با نام احتمالی سونی اکسپریا ایکس ای 2017 (Sony Xperia XA 2017) منتشر شد. گویا این محصول جدید قرار است به امکاناتی نظیر دوربین سلفی با قابلیت تثبیت تصویر، پورت USB-C، دوربین 23 مگاپیکسلی و گوشه‌هایی با زاویه نسبتا نرم مجهز باشد.

به تازگی ویدیویی اچ دی از این گوشی به همراه موزیکی زیبا در یکی از کانال‌های یوتیوب منتشر شده و ادعا می‌شود محصولی از شرکت سونی با شماره سریال G3121 باشد:

احتمال معرفی سونی اکسپریا ایکس ای 2017 در نمایشگاه MWC

این ویدیو، نمونه‌ای اولیه از سونی اکسپریا ایکس ای 2017 را در چند زاویه مختلف به تصویر کشیده و صحنه‌هایی از نمایشگر روشن دستگاه را نشان می‌دهد که شامل شماره سریال، نسخه سیستم عامل اندروید به همراه آپدیت امنیتی 5 ژانویه است. این در حالی است که به احتمال زیاد، تا حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلون، شاهد معرفی این مدل به همراه چند گوشی موبایل جدید از سونی باشیم.

عنوان ویدیو نشان می‌دهد که جانشین احتمالی سری XA سونی دارای دوربینی 23 مگاپیکسلی است. آنچه تاکنون از سونی اکسپریا ایکس ای 2017 (یا هر چه که نام خواهد گرفت) می‌دانیم، مجهز شدن این گوشی موبایل به اسپیکرهای استریو و حاشیه‌های بالایی و پایینی بزرگ است که شاید دلیل این حاشیه‌های پهن، کاهش ضخامت لبه‌های کناری نمایشگر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*