احتمال رونمایی از اندروید ویر 2.0 و ساعت های هوشمند جدید ال جی تا آخر هفته

احتمال رونمایی از اندروید ویر 2.0 و ساعت های هوشمند جدید ال جی تا آخر هفته

مدت‌ زیادی است که از رونمایی از سیستم عامل اندروید ویر 2.0 (Android Wear 2.0) توسط گوگل می‌گذرد و حالا همگان منتظر عرضه‌ی دیوایس های مجهز به این نسخه هستند. طبق گزارشی که دقایقی پیش به دستمان رسیده است، گویا این افتخار نصیب ال جی شده است و قرار است تا آخر همین هفته، رونمایی از ساعت های هوشمند جدید ال جی مجهز به اندروید ویر 2.0 انجام بگیرد.

ایوان بلس به تازگی توییت جدیدی را در حساب کاربری شخصی خود منتشر کرده و مدعی شده است که ساعت های هوشمند جدید ال جی شامل ال جی واچ استایل (LG Watch Style) و ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport)، اولین اسمارت واچ‌هایی خواهند بود که به اندروید ویر 2.0 مجهز خواهند شد. پیش از این او باور داشت که رونمایی از این محصولات در تاریخ نهم فوریه انجام خواهد گرفت، اما حالا او مدعی شده است که این اتفاق یک روز زودتر و در تاریخ هشتم فوریه (۲۰ بهمن ماه) اتفاق خواهد افتاد.

پیش‌بینی می‌شود که ال جی واچ استایل با قیمتی معادل ۲۴۹ دلار به فروش برسد و احتمالا فروش ال جی واچ اسپورت که از فناوری‌های ارتباطی گسترده‌تری نظیر پشتیبانی از جی پی اس، چیپست ان اف سی و اتصال به شبکه‌ی ال تی ای برخوردار خواهد بود، با قیمتی معادل ۳۴۹ دلار در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. در ضمن همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ایوان بلس به این موضوع اشاره نکرده‌ است که آیا تاریخ دهم فوریه برای آغاز فروش رسمی این دو مدل از ساعت های هوشمند جدید ال جی نیز تغییر خواهد کرد و یا از همان روز جمعه، کاربران علاقه‌مند قادر به تهیه‌ی آنها خواهند بود؛ جالب است بدانید که عرضه‌ی نسخه‌ی عمومی اندروید ویر 2.0 نیز دقیقا قرار است از همان روز آغاز شود:

احتمال رونمایی از اندروید ویر 2.0 و ساعت های هوشمند جدید ال جی تا آخر هفته

ساعت های هوشمند جدید ال جی از آی او اس پشتیبانی می‌کنند

هر دو مدل از ساعت های هوشمند جدید ال جی قرار است هم با سیستم عامل آی او اس و هم با سیستم عامل اندروید قابل استفاده باشند و امکان استفاده از قابلیت‌های گسترده‌ی دستیار صوتی هوشمند گوگل نیز در آنها وجود خواهد داشت. همچنین جالب است بدانید که مدل واچ اسپورت علاوه بر آن قابلیت‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، قابلیت برقرار تماس و پاسخگویی به تماس های دریافتی بدون نیاز به تلفن همراه هوشمند را نیز خواهد داشت و در صورت برقراری تماس، از شماره‌ی همان سیم‌کارتی استفاده خواهد شد که در گوشی کاربر قرار گرفته است.

برخورداری از سنسور تشخیص و اندازه‌گیری ضربان قلب در کنار تجیهز به استاندارد IP68  برای مقاومت کامل در برابر نفوذ آب، رطوبت و گرد و غبار، از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باعث افزایش قیمت مدل اسپورت در مقایسه با واچ استایل شده‌اند؛ استاندارد IP67 برای واچ استایل در نظر گرفته شده است که به این سبب در هنگام شستن ظروف، در زیر باران و یا در محیط‌های مربوط مانند حمام، آسیبی نخواهد دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*