با بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل آشنا شوید

با بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل آشنا شوید

در حالی که دسترسی به گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) برخلاف برادر بزرگترش پیکسل ایکس ال (Pixel XL)، راحت‌تر است، اما باز هم محصولی کمیاب محسوب می‌شود. آیا شما نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید و به فکر خرید یکی دیگر از گوشی های جایگزین گوگل پیکسل هستید؟ در مطلب امروز شما را با بهترین اسمارت فون هایی که می‌توانید به جای پرچمدار گوگل داشته باشید، آشنا می‌کنیم.

بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل

آیفون 7 (iPhone 7)

با بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل آشنا شوید

اگر شما به دلیل وجود سیستم عامل اندروید به گوگل پیکسل تمایل دارید، پس آیفون 7 نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشی مورد علاقه‌تان باشد. اما اگر به دلیل کسب تجربه‌ای ناب و داشتن هارمونی کاملی بین سخت افزار و نرم افزار، گوشی های جایگزین گوگل پیکسل را زیر و رو کرده‌اید، پس گزینه‌ای بهتر از آیفون 7 پیدا نخواهید کرد.

اگرچه با انتخاب پرچمدار اپل، امکاناتی نظیر گوگل اسیستنت (Google Assistant)، جک 3.5 میلیمتری هدفون و پشتیبانی از واقعیت مجازی دیدریم (Daydream VR) را از دست خواهید داد، اما گزینه‌هایی نظیر ضد آب بودن، دوربینی قابل مقایسه با پیکسل و دستیار صوتی خوبی به نام سیری (Siri) را به دست می‌آورید.

قیمت پایه هر دو محصول از 649 دلار آغاز می‌شود.

بیشتر بدانید

وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T)

با بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل آشنا شوید

با اینکه وان پلاس 3 تی از نظر ابعاد بیشتر به گوگل پیکسل ایکس ال شباهت دارد، با این حال پرچمدار وان پلاس تجربه‌ای ناب از اندروید خالص (با حذف گوگل اسیستنت) و همچنین عملکردی بسیار خوب در کنار قیمتی به میزان 200 دلار ارزان‌تر از پرچمدار گوگل ارایه داده است.

برخلاف بیشتر محصولاتی در این بازه قیمتی، وان پلاس 3 تی بدنه‌ای از جنس آلومینیوم با طراحی منحصربه‌فرد دارد.

سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7)

با بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل آشنا شوید

شاید بتوان بازه زمانی عرضه را بزرگترین عامل در عدم پیشنهاد گلکسی اس 7 از سوی ما دانست؛ به احتمال زیاد پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 (Galaxy S8)، یک تا دو ماه دیگر رونمایی می‌شود.

با وجود گذشت یک سال از عمر گلکسی اس 7، این موبایل هنوز هم انتخابی معقول در بین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل محسوب می‌شود؛ نمایشگر فوق‌العاده و کمی بزرگتر از پیکسل و دوربینی عالی که هنوز هم یکی از بهترین‌هاست، دلیلی بر این ادعاست.

در حالی که گلکسی S7 سامسونگ مسیری هموار را پس از عرضه به بازار طی کرد، اما در مقایسه با گوگل پیکسل و وان پلاس 3 تی عملکرد ضعیف‌تری در تست‌های پردازنده از خود نشان داده و کمی تاخیر در کارایی آن مشاهده شد.

پس در صورتی به خرید S7 اقدام کنید که با معامله‌ای خوب مواجه شوید (حتی اگر با گوشی دست دوم یا تعمیری برخورد کنید). در غیر این صورت، منتظر گلکسی اس 8 بمانید.

اچ تی سی 10 (HTC 10)

با بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل آشنا شوید

یکی دیگر از بهترین گوشی های جایگزین گوگل پیکسل ، اچ تی سی 10 است.

اچ تی سی 10 از اندروید خالص استفاده نمی‌کند، اما رابط کاربری آن، یکی از بهترین‌هاست. دوربین این محصول در سطح بالایی قرار داشته و نمایشگر آن کمی بزرگتر (و باکیفیت‌تر) از گوگل پیکسل بوده و سرعت عملکرد بالایی نیز دارد.

یکی از بزرگترین امکانات و مزایای اچ تی سی 10 ، اسپیکرهای استریو و باکیفیت آن است؛ اگر از هدفون سیمی استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از پرچمدار 2016 اچ تی سی، تجربه‌ای فوق‌العاده از موسیقی داشته باشید (شاید تنها رقیب آن، ال جی وی 20 باشد).

بیشتر بدانید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نویسنده محترم آقای حسینی میتونستی توی این لیست از هواوی mate9 مخصوصا مدل پرو و پورشه دیزاینش هم یادی کنی.دست کم نگیرشون.