چری تیگو 7

چری تیگو 7 (Chery Tiggo 7) در تهران رونمایی شد؛ آغاز فروش شاسی بلند جدید چینی از بهار 96

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده‌ی رسمی خودروهای چینی چری و ام وی ام در ایران، در روز یکشنبه 21 بهمن 95 طی مراسمی که در مجتمع کوروش تهران برگزار شد، از محصول جدید خود یعنی چری تیگو 7 (Chery Tiggo 7) رونمایی کرد. این شاسی بلند چینی، به احتمال زیاد در نمایشگاه خودروی تهران به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و سپس در اواخر بهار 96 به فروش می‌رسد.

مدتی پیش بود که شرکت مدیران خودرو با برگزاری مراسمی در مجتمع کوروش تهران، از خودروی ام وی ام ایکس 22 پرده‌برداری کرد و اکنون برای بار دیگر، یک محصول جدید پیش از رونمایی رسمی در این مکان حضور پیدا کرده است. چری تیگو 7 یک کراس اوور متوسط 5 نفره است که در نمایشگاه پکن امسال معرفی شد و در همان زمان نیز قائم مقام مدیرعامل شرکت مدیران خودرو از ورود آن به بازار کشورمان خبر داده بود.

چری تیگو 7در ساخت این خودرو از زبان طراحی جدید چری استفاده شده و نمای ظاهری Tiggo 7 از سبک نه چندان زیبای خودروهای چینی فاصله گرفته است. از جمله نقاط قوت طراحی بیرونی خودرو می‌توان به ابعاد بزرگ، رینگ و لاستیک متناسب با ابعاد بدنه، آینه‌های جانبی مناسب، هماهنگی بخش جلو و عقب خودرو، چراغ‌های زیبا و نمای جانبی عضلانی اشاره کرد.

پیشرانه 2 لیتری با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن‌متر در دل خودرو قرار گرفته که توان خروجی آن توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار DCT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی است که باید دید آیا می‌تواند از پس حفظ تعادل این خودروی 1432 کیلوگرمی بربیاید یا خیر؟

چری تیگو 7طراحی داخلی چری Tiggo 7

طراحی داخلی چری تیگو 7 نیز نسبتا زیبا و منطقی به نظر می‌رسد و شباهت کمی هم به خودروهای ولوو دارد. کنسول میانی، پنل درب‌ها، داشبود و فرمان همگی به صورت ساده و به دور از شلوغ‌کاری طراحی شده‌اند و نمای مناسبی را به کابین خودرو بخشیده‌اند. صندلی‌ها نیز راحت و باکیفیت هستند و می‌توانند آسایش سرنشینان را فراهم کنند.

رینگ‌های آلیاژی، چراغ جلوی خودکار، آینه بغل برقی، سانروف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، دو حالت رانندگی Eco و اسپورت، کروزکنترل، کیسه هوای جلو و جانبی، سیستم تهویه‌ی خودکار، کامپیوتر سفری با نمایشگر 4.8 اینچی پشت فرمان، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، جی پی اس، بلوتوث، سیستم صوتی با 6 بلندگو، یو اس بی و دوربین دید 360 درجه از دیگر تجهیزات چری تیگو 7 به شمار می‌روند.

چری تیگو 7چری Tiggo 7 در نمایشگاه خودروی تهران به صورت رسمی رونمایی می‌شود و به احتمال زیاد در اواخر بهار 96 راهی بازار خواهد شد. قیمت و شرایط فروش این شاسی بلند جدید چینی در آینده‌ی نزدیک از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام می‌شود.

گالری عکس چری تیگو 7 در مجتمع کوروش تهران