پایونیر Rayz bud

پایونیر Rayz bud ، جایگزینی مناسب برای ایرپادهای اپل!

پایونیر اخیرا هندزفری های جدیدی را برای رقابت با ایرپادهای اپل عرضه کرده است. این ایرفون های جدید ریزباد (Rayz bud) نام دارند و به خوبی از گوشی های آیفون پشتیبانی می‌کنند. ایرفون های پایونیر Rayz bud هرآنچه را که از یک هندزفری می‌خواهید در اختیار شما می‌گذارد.

ایرفون‌های جدید در دو مدل ریز (Rayz) و ریز پلاس (Rayz Plus) وارد بازار شده‌اند. این محصولات پلتفرم LightX شرکت آونرا (Avnera) را بر روی خود دارند، به همین دلیل به نسل جدید ماژول‌های صوتی MFi Lightning اپل نیز مجهز هستند. مدل ریز پلاس می‌تواند در هنگام استفاده، گوشی کاربر را نیز شارژ کند.

پایونیر Rayz bud ، ایرفون جدید پایونیر

پایونیر Rayz bud

از دیگر ویژگی‌های ایرفون‌های جدید پایونیر Rayz bud می توان به 6 میکروفون و چند قابلیت نویزگیر، چند کلید کنترلی خطی با قابلیت پشتیبانی دستیار مجازی سیری (Siri) و قابلیت‌های نرم افزاری نظیر توانایی پخش و توقف موسیقی اشاره کرد. اپلیکیشن iOS ریز علاوه بر این امکان کنترل و تنظیم کردن HearThru، فرامین صوتی، قابلیت بی صدا سازی هوشمند (Smart Mute) و همچنین تنظیمات اکولایزر را نیز در اختیار کاربر می گذارد.

پایونیر مدل ساده هندزفری جدید خود را در دو رنگ آبی یخی و یاقوتی با قیمت 99.99 دلار و مدل ریز پلاس را در رنگ‌های برنزی و خاکستری تیره با قیمت 149.99 دلار وارد بازار کرده است. محصولات جدید این سازنده در آینده ای نزدیک از طریق سایت Oncall.com نیز عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*