رام Hydrogen OS 3.0

نسخه جدید رام Hydrogen OS برای وان پلاس 3 / 3 تی منتشر شد

کمپانی چینی وان پلاس تازه‌ترین نسخه از رام سفارشی خود، نسخه جدید رام Hydrogen OS ، هیدروژن او اس 3.0 را منتشر کرد. این نسخه مبتنی بر اندروید 7 نوقا بوده و به گزارش برخی از کاربران، نسبت به به‌روزرسانی پیشین این پلتفرم، عمر باتری بهبود یافته‌تر شده است.

اگر این نخستین باری‌ است که نام پلتفرم هیدروژن را می‌شنوید، در ادامه قصد داریم معرفی اجمالی را از آن داشته باشیم. این یک رام سفارشی اندرویدی است که شرکت وان پلاس برای محصولات و کاربران خود، آن را توسعه داده است.

برخی از قابلیت‌های رابط کاربری آن نسبت به گوشی‌های دیگر اندرویدی متفاوت است و با توجه به این که کشور چین پلی استور گوگل را تحریم کرده است، کاربران می‌توانند با استفاده از این رام سفارشی، از سرویس‌های آن بهره‌مند شوند. اما یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این رام که آن را نسبت به اغلب رام‌های سفارشی موجود در بازار برتر می‌سازد، عملکرد عالی آن در عمر باتری است که می‌تواند کاربران را به هر چه دورتر بودن از شارژ گوشی خود کمک کند؛ از حیث باتری، بی‌تردید این رام نسبت به رام‌های اروپایی برتر است.

عرضه سراسری نسخه 3.0 رام Hydrogen OS

اگر شما در حال حاضر از نسخه پیشین این رام بر روی گوشی‌های وان پلاس 3 یا وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) خود استفاده می‌کنید، همین حالا بهتر است از بخش تنظیمات تست کنید که آیا نسخه جدید رام Hydrogen OS برای شما هم ارسال شده است یا خیر! وان پلاس در ابتدا متعهد شده بود که به‌روزرسانی پیشین این پلتفرم را برای تمامی کاربران خود در سراسر جهان عرضه کند، اما اینگونه نشد و بسیاری از مناطق یا خیلی دیر آن را دریافت کرده و یا موفق به دریافت آن نشدند. حالا این شرکت برای آن که مطمئن شود تمامی کاربران گوشی‌هایش موفق به دریافت آن شده‌اند، لینک‌های دانلود نسخه 3.0 رام Hydrogen OS را بر روی وب‌سایت رسمی خود نیز قرار داده است. همین حالا می‌توانید از طریق این لینک رام جدید اکسیژن را با حجم 1.2 گیگابایت دانلود و بر روی گوشی وان پلاس خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*