شواهد بیشتری از گلکسی اس 8 با قیمت حدودا هزار دلار منتشر شد!

شواهد بیشتری از گلکسی اس 8 با قیمت حدودا هزار دلار منتشر شد!

چندی پیش یکی از افشاکنندگان معروف توییتری با انتشار پستی مدعی شد که دیوایس های جدید سامسونگ قرار است با قیمتی معادل ۸۴۹ دلار به فروش برسند. البته این فرد مشخص نکرد که این قیمت برای گلکسی اس 8 (Galaxy S8) تعیین شده و یا مدل پلاس نیز با همین قیمت به فروش خواهد رسید. حالا بر مبنای گزارش جدیدی که منتشر شده است، مطلع شده‌ایم که قیمت پرچمداران سال ۲۰۱۷ سامسونگ قرار است از این هم بالاتر برود!

طی اطلاعاتی که بر روی پایگاه آنلاین یکی از خرده‌فروشان اینترنتی کشور اوکراین منتشر شده است، جزییات جدیدی از قیمت و رنگ‌های قابل سفارش گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن به دست آورده‌ایم. اگر اطلاعات منتشر شده توسط این فروشگاه را به دلار تبدیل کنیم، به مبالغی در حدود ۹۵۰ دلار و ۱۰۵۰ دلار برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‌رسیم!

البته قبل از این که وحشت کنید، بهتر است این نکته را هم بدانید که قیمت‌ها در کشورهای مختلف تفاوت دارد و معمولا در کشور روسیه و همسایه‌های آن، قیمت‌هایی بالاتر از سایر نقاط جهان برای گجت‌های الکترونیکی هوشمند تعیین می‌شود. به طور مثال جالب است بدانید که گزارش دیگری از سوی یکی از منابع خبری کشور چین منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس 8 دارای قیمتی حدود ۸۸۵ دلار خواهد بود و با توجه به این که معمولا قیمت عرضه در چین، با قیمت تمام شده برای مصرف‌کننده در اکثر نقاط جهان برابری می‌کند، می‌توانیم این نرخ را به عنوان محتمل‌ترین قیمت فروش پرچمدار جدید سری اس سامسونگ در نظر داشته باشیم.

شواهد بیشتری از گلکسی اس 8 با قیمت حدودا هزار دلار منتشر شد!

احتمال تعیین قیمت بالای ۸۵۰ دلار برای گلکسی اس 8 وجود دارد

اما در هر صورت، تعیین قیمتی بالاتر از ۸۵۰ دلار برای این محصول قطعی به نظر می‌رسد و به‌کارگیری یک نمایشگر لبه تا لبه‌ که قرار است بخش عظیمی از پنل جلویی (احتمالا بیش از ۹۰ درصد) را بپوشاند، در کنار حذف دکمه‌ی هوم و یک طراحی مدرن، قرار است هزینه‌ی بالاتری بر روی دست خریداران این غول هوشمند بگذارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیش‌بینی می‌شود اپل نیز آیفون ۸ خود را به سبب یک طراحی کاملا جدید و ویژگی‌های فنی پیشرفته‌ای نظیر اسکنر چهره و سنسور اثر انگشت تلفیق شده با نمایشگر، با قیمتی بیش از هزار دلار به فروش برساند و به نظر میرسد که سال ۲۰۱۷، در انتها سال عرضه‌ی پرچمداران گران‌قیمت لقب بگیرد.

گفتنی است همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، سه رنگ مشکی، طلایی و خاکستری ارکیده‌ای برای گلکسی اس 8 در نظر گرفته شده است و احتمالا این سه رنگ، گزینه‌های اصلی سبد خرید کاربران این دیوایس و مدل پلاس آن را تشکیل خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*