گوشی موبایل هواوی آنر وی 9 - Huawei Honor V9 : مشخصات ، قیمت و تصاویر

گوشی هواوی آنر وی 9 رسما معرفی شد: نمایشگر QHD، دوربین 3 بعدی، 6 گیگابایت رم و بیشتر

گوشی هواوی آنر وی 9 (Honor V9) دقایقی پیش به طور رسمی در کشور چین معرفی شد و طرفداران گوشی های اندرویدی سطح بالای ساخته شده توسط دو برند هواوی و زیرمجموعه‌ی آن یعنی برند آنر  می‌توانند نام محصول جدیدی را در لیست خرید خود برای تعطیلات عید نوروز یادداشت کنند.

در گزارشی که لحظاتی پیش رسانه‌ای شده است، به معرفی هواوی آنر وی 9 و مشخصات و قابلیت‌های جذاب این گوشی پرداخته شده است که ما نیز در گجت نیوز قصد داریم آنها را در ادامه به اطلاع شما عزیزان برسانیم. ابتدا با بخش اصلی در مشخصات سخت افزاری این دیوایس یعنی پردازنده‌ی مرکزی آن آغاز می‌کنیم که چیپست HiSilicon Kirin ۹۶۰ در کنار واحد پردازشگر گرافیکی Mali-G71، این نقش را در وی ۹ ایفا خواهند کرد.

این پردازنده‌ی بسیار قدرتمند که توسط هواوی ساخته شده و پیش از این نیز در محصولاتی نظیر هواوی میت ۹ دیده شده بود، در کنار ۴ و یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم (بسته به انتخاب خریدار) از نوع پنل‌های LPDDR4 و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، قرار است قدرت به مراتب فراتر از حد نیاز را در اختیار کاربران گوشی هواوی آنر وی 9 قرار دهند.

نمایشگر و دوربین، نقاط جذاب مشخصات گوشی هواوی آنر وی 9

گوشی موبایل هواوی آنر وی 9 - Huawei Honor V9 : مشخصات ، قیمت و تصاویر

نمایشگر ۵.۷ اینچی این گوشی از نوع پنل‌های ال سی دی TFT خازنی است که رزولوشنی معادل ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (کواد اچ دی) خواهد داشت. کاربران هواوی آنر وی 9 می‌توانند از دوربین ۸ مگاپیکسلی آن برای تصویربرداری سلفی استفاده کنند و این در حالی است که دوربین‌های دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی، میزان گشودگی دیافراگم f/2.2 و فلاش دوگانه‌ی ال ای دی بر روی پنل پشتی قرار است تجربه‌ای بی‌نظیر از عکاسی موبایل را در اختیارشان قرار دهند.

یکی از ویژگی‌های جذاب دوربین اصلی هواوی آنر وی 9 که به گفته‌ی سازنده، آن را به اولین در نوع خود تبدیل می‌کند، قابلیت تصویربرداری و مدل‌سازی آن به صورت سه بعدی خواهد بود. این قابلیت که استفاده از آن با بهره‌گیری از فوکوس خودکار لیزری ممکن می‌شود، به کاربران امکان می‌دهد از اشیای اطرافشان با جزییات بالا تصویربرداری کنند و از آنها پس از مدل‌سازی سه بعدی، به منظور چاپ سه بعدی بهره ببرند؛ این قابلیت اگر بتواند عملکردی مناسبی در دنیای واقعی داشته باشد، قادر خواهد بود عکاسی موبایل را به سطحی فراتر ارتقا دهد و به خصوص در دنیای امروز که بحث چاپ سه بعدی به یکی از علاقه‌مندی‌های اصلی گیک‌های تشنه‌ی تکنولوژی تبدیل شده است، ‌می‌تواند فروش گوشی هواوی آنر وی 9 را از همین حالا تضمین نماید.

در آنر V9 شاهد یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری خواهیم بود

گوشی موبایل هواوی آنر وی 9 - Huawei Honor V9 : مشخصات ، قیمت و تصاویر

در ادامه‌ی بررسی مشخصات این گوشی جذاب، به باتری قدرتمند آن می‌رسیم که از ظرفیت شارژدهی به میزان ۴ هزار‌میلی‌ آمپر ساعت برخوردار خواهد بود. باتری هواوی آنر وی 9 دارای ظرفیتی مشابه هواوی میت ۹ است و با توجه به این که آن دیوایس توانسته بود در تست‌های باتری، عملکردی ۱۲ ساعته و بدون توقف را از خود ارائه دهد، انتظار داریم که وی ۹ نیز بتواند به راحتی پرچمداران فعلی سامسونگ و اپل را در بحث مصرف باتری از رده خارج کند؛ البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید که رزولوشن کواد اچ دی هواوی آنر وی 9 از هواوی میت ۹ بالاتر است و همین موضوع اگر جبران آن به میزان کافی در بهینه‌سازی‌های پردازشی مورد توجه قرار نگرفته باشد، می‌تواند باعث کاهش سطح عمر شارژ باتری به میزان قابل توجهی شود.

در انتهای این گزارش نیز به ابعاد اسمارت فون جدید آنر و هواوی اشاره شده که بر مبنای اطلاعاتی که در کنفرانس خبری معرفی این محصول به آنها اشاره شده، می‌توانیم به برخورداری گوشی هواوی آنر وی 9 از ابعادی معادل ۱۵۷ میلی‌متر طول، ۷۷.۵ میلی‌متر عرض و ۶.۹۷ میلی‌متر ضخامت اشاره داشته باشیم. مدل وی ۹ حدود ۱۸۴ گرم وزن خواهد داشت و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا و رابط کاربری اختصاصی EMUI ۵.۰ هواوی بر روی آن حضور به طور پیش‌فرض نصب خواهند بود.

قیمت گوشی Honor V9 وسوسه‌کننده است!

آنر قصد دارد فروش گوشی جدید خود را از روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند ماه) و از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در خرده‌فروشی‌های کشور چین آغاز کند. بر مبنای گزارش رسمی، هواوی آنر وی 9 در سه مدل با مشخصات سخت افزاری متفاوت و طبق شرایط زیر در سه سطح به فروش خواهد رسید:

  • قیمت مدل دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۵۹۹ یوآن (۳۵۷ دلار)
  • قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۹۹۹ یوآن (۴۳۶ دلار)
  • قیمت مدل دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۳۴۹۹ یوآن (۵۰۸ دلار)

همچنین شما عزیزان گجت نیوزی در گالری زیر می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این اسمارت فون بالا رده را مشاهده کنید:

گالری تصاویر رسمی هواوی آنر وی 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. سلام قیمت گوشی
    با رام 6گیگ باحافظه داخلی 128گیگ چنده

  2. دوستمون گفته بود میخواد از چین بخرن بیارن تو ایران مشکلی نیست آیا کار میکنه .دوست دیگه مون نوشته بود نسخه بین المللی بگیرین.نه عزیز من اصلا مشکلی نداره نسخه بین المللی هم نمیخواد من خودم از چین هم آیفون گرفتم آوردم هم نوت ۴ نصف قیمت ایران خودشم منو فارسی هم داره هیچ ایرادی هم نداره

  3. په دیکه کی میاد

  4. باسلام اگه میشه قیمت نسخه شش گیگ رو با شصت چهار گیگ رم رو برام ایمیل کنید با تشکر
    ایمیل:etezadifarhang24@gmail.com

  5. سلام منکه میخواستم انر 8 بخرم ولی اینو که دیدم فک کردم همینو بخرم بهتر باشه چون خیلی خفنه ولی خب اگه 10اسفند منتشر بشه احتمالا دورور12یا20دی بیاد ایران منکه منتظرشم

  6. عالی و کامل بود.نامردا اوردن چهاربرابر قیمت میفروشن

  7. سلام من یکی از اقواممون تو چین هست اگه این گوشی مخصوص چین عرضه بشه و من از چین بهش بگم برام بخره ایا تو ایران مشکلی باهاش نخواهم داشت مصلا از نظر آنتن دهی و منوی زبان فارسی

  8. عالیه….
    ولی من ک نمیخرم..
    خخخخخخخ
    والا
    هرروز یک گوشی میدن بازار
    ولی توصیه میکنم برید بخرید..من ک فعلا منتظر تبلت لنووyoga a12
    راستی برید glxبخرین اقتصاد ملی پاس بدارید
    گفتم دم آخری پست اخلاقی گذاشته باشم.
    در هر حال شاد باشید ……
    غضنفر

  9. مشخصات بسیار عالی و قیمت مناسب.ولی صفحه نمایش tft؟؟

  10. همون نسخه وی8هنوز بطور رسمی وارد کشورنشده اونوقت وی9هم معرفی شده

  11. در یک کلام مشخصات نسبت به قیمت فوقلعاده
    شما اینو با سری a سامسونگ با اون قیمت بالا مقایسه کنید!