سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

چه انتظاری از سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 خواهیم داشت؟

کنگره جهانی موبایل 2017 (MWC 2017) یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی دنیا تکنولوژی است که در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. سامسونگ هر ساله از این نمایشگاه استفاده می‌کند تا تازه‌ترین محصولات تولیدی خود و گوشی های جدید سری گلکسی اس را معرفی کند، اما این کمپانی چند هفته پیش رسما اعلام کرد که در این نمایشگاه خبری از رونمایی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) نخواهد بود. بنابراین اگر سامسونگ از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود رونمایی نمی‌کند، این شرکت در MWC 2017 چه محصولاتی را برای ارائه به این نمایشگاه خواهد آورد؟ در ادامه قصد داریم به معرفی این محصولات بپردازیم.

Galaxy Tab S3

گلکسی تب اس 3

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

تبلت گلکسی تب اس 3 ، نقطه عطف حضور سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

پرچمدار جدید تبلت‌های اندرویدی یکی از مورد انتظارترین محصولات قابل رونمایی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 است و این شرکت حتی دعوت‌نامه‌های کنفرانس خبری خود را نیز منتشر کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی تب اس 3 از نمایشگر 9.7 اینچی سوپر آمولد QXGA، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار است که تمامی این‌ها در یک قاب فلزی با ضخامت 5.6 میلی‌متر قرار گرفته‌اند. یک قلم هوشمند به نام S Pen نیز همراه با این تبلت به فروش خواهد رفت و به نظر می‌رسد سیستم عامل اندروید 7 نوقا نیز به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده باشد. تا به امروز تصاویر، مشخصات فنی و شایعات زیادی از این تبلت به بیرون درز پیدا کرده است.

Galaxy TabPro S2

گلکسی تب پرو اس 2

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

مدت زمان زیادی از عرضه یک دیوایس مجهز به ویندوز 10 توسط کمپانی سامسونگ می‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد این غول کره‌ای قصد دارد در کنگره جهانی موبایل از تازه‌ترین نسل لپ تاپ هیبریدی خود با نام گلکسی تب پرو اس 2 رونمایی کند. این محصول که شباهت زیادی با نسل اولیه خود (گلکسی تب پرو اس) دارد، از یک نمایشگر 12 اینچی سوپر آمولد با وضوح Quad HD، یک پردازنده نسل هفتمی Intel Core i5 7200U با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. احتمالا این لپ تاپ هیبریدی نیز از قلم هوشمند سامسونگ پشتیبانی کند و البته که یک کیبورد جداشدنی نیز همراه با آن قابل عرضه باشد. این لپ تاپ / تبلت که به یک باتری 5.070 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود، احتمالا در دو نسخه LTE و Wi-Fi Only روانه بازار شود.

گوشی هوشمند تاشو

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

طی سالیان اخیر زیاد شنیده‌ایم که سامسونگ مشغول کار بر روی یک گوشی تاشو است. اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا این محصول در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود. بدیهی‌ست که سامسونگ هیچ چیزی را در خصوص این محصول شگفت‌انگیز تایید نمی‌کند، اما تمامی شواهد و قراین نشان می‌دهد که این گوشی کتابی در لابراتوارهای شرکت سامسونگ موبایل در حال توسعه  است.

چندین هفته پیش یک گزارش از سوی کره منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 برای نخستین بار از این گوشی رونمایی خواهد کرد. بدون شک اگر چنین چیزی باشد، از همین حالا شرکت‌های مخابراتی برای به دست گرفتن سهم بیشتری از آن دندان تیز کرده‌اند.

پخش یک تیزر کوتاه از گلکسی اس 8

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

در حالی که سامسونگ تایید کرده است که دیگر گلکسی اس 8 را در نمایشگاه MWC امسال رونمایی نمی‌کند، گزارش‌هایی منتشر شده است که خبر از پخش یک تیزر ویدیویی کوتاه از گلکسی S8 در خلال کنفرانس خبری این شرکت می‌دهد. ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند برای آن که چندان هم از رقبای دیگر عقب نمانند و مشتریان گوشی خود را به جهت عرضه دیرتر از دست ندهند، در کنگره جهانی موبایل بارسلونا تیزر ویدیویی از معرفی پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود را به نمایش بگذارند.

اعلام زمان رونمایی از گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017

همان‌طور که گفته شد، سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 از پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود رونمایی نخواهد کرد، اما آن‌ها قصد دارند زمان دقیق رونمایی از گلکسی S8 را اعلام کنند. بر اساس شایعات این کمپانی قصد دارد در تاریخ 29 مارس (9 فروردین ماه) طی یک رویداد ویژه در نیویورک از تازه‌ترین گوشی موبایل اندرویدی خود رونمایی کرده و آن را در اواسط ماه آوریل به فروش برساند.

این‌ها تماما اطلاعات و اخبار سخت افزاری قابل ارائه سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 خواهد بود. اما این شرکت فناوری کره‌ای قصد دارد از تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه تجربیات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده که توسط تیم های فعال خود به آن‌ها دست یافته بپردازد و همچنین صحبت‌های تازه‌ای را در خصوص تکنولوژی 5G ارائه کند. لازم به ذکر است که رویداد خبری سامسونگ 26 فوریه (یکشنبه 8 اسفند ماه) و در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

گجت نیوز به طور کامل تمامی اخبار و حواشی کنگره جهانی موبایل بارسلونا 2017 را پوشش خواهد داد. ما را دنبال کنید.