گوشی Energizer Energy E550LTE

گوشی Energizer Energy E550LTE ؛ اولین تلفن هوشمند باتری‌ساز آمریکایی با دوربین دوگانه

کمپانی انرجایزر (Energizer) که بسیاری از ما آن را با تولید باتری‌ها می‌شناسیم، در نمایشگاه MWC 2017 حاضر شد و از اولین اسمارت فون خود رونمایی کرد. هرچند مثل نام و فعالیت‌های قبلی این شرکت، خبری از یک محصول ظریف نیست و گوشی Energizer Energy E550LTE می‌تواند همراهی سرسخت برای ماجراجویان باشد.

انرجایزر انرژی ای 550 ال تی ای با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، به تراشه MTK6755 شرکت مدیاتک همراه با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 2 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران خواهد بود. بر خلاف انتظارمان، در این گوشی از سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی و برای دوربین سلفی نیز از سنسوری 8 مگاپیکسلی استفاده شده تا امکان ثبت لحظات مختلف با بالاترین کیفیت ممکن وجود داشته باشد.

گوشی Energizer Energy E550LTE حدود 475 دلار قیمت دارد

احتمالا افرادی که قصد خرید این گوشی را دارند توجهی به ظرافت نخواهند داشت. انرجایزر هم با در نظر گرفتن این موضوع، محصول جدید خود را با ضخامت 11.1 میلی‌متر تولید کرده تا دستگاه به اندازه کافی مقاوم باشد. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید انرجایزر می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، سنسور اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی و استاندارد IP68 برای مقاوم بودن در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

به‌گفته سازندگان، گوشی Energizer Energy E550LTE از تابستان پیش رو با قیمت 475 دلار (449 یورو) روانه بازار می‌شود.

گوشی Energizer Energy E550LTE

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*