دوربین 360 درجه Ricoh R Development Kit

نمایش دوربین 360 درجه Ricoh R Development Kit در نمایشگاه MWC 2017 + پخش زنده مراسم

همراه با گوشی های هوشمند مختلفی که در نمایشگاه MWC 2017 پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرند، کمپانی ژاپنی ریکو (Ricoh) نیز با محصولی متفاوت در بارسلون حاضر شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. دوربین 360 درجه Ricoh R Development Kit با قابلیت‌های بیشتر در فیلم‌برداری و بهبود کیفیت ثبت تصاویر، توانایی ضبط ویدیوهای مختلف به صورت کروی و پخش زنده آنها به صورت 24 ساعته را خواهد داشت.

البته این اولین باری نیست که ما دوربین 360 درجه Ricoh R Development Kit را ملاقات می‌کنیم و پیشتر در نمایشگاه CES 2017 که اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود نیز این محصول جدید پیش روی کاربران قرار گرفت. اما همزمان با برگزاری نمایشگاه موبایل بارسلون، پیش‌فروش این دوربین از طریق سایت رسمی ریکو آغاز شده است.

دوربین 360 درجه Ricoh R Development Kit تا دقایقی دیگر به نمایش در می‌آید

به‌گفته سازندگان، دوربین جدید ریکو از طریق یک کابل HDMI یا USB محتوا را نمایش داده و در صورت وجود منبع مداوم برق، توانایی استریم آنها به صورت 24 ساعته را خواهد داشت. همچنین برای کاهش اندازه دستگاه، اطلاعات روی یک کارت حافظه میکرو اس دی ذخیره می‌شوند که در نتیجه آن، این محصول جدید با دوربین‌های قبلی “Theta” هم‌اندازه خواهد بود. پیشنهاد می‌شود اگر به دنبال ضبط ویدیوهای کروی و 2K هستید، از کارت حافظه‌هایی با ظرفیت بسیار بالا استفاده کنید. پشتیبانی از هدست های هولولنز (HoloLens)، یکی دیگر از ویژگی‌‌های جذاب این دوربین جدید است.

از دقایقی دیگر (ساعت 15:40 به وقت ایران)، مراسم رونمایی از دوربین 360 درجه Ricoh R Development Kit در نمایشگاه موبایل بارسلون آغاز می‌شود که از طریق این لینک می‌توانید آن را به صورت زنده و آنلاین تماشا کنید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی htc و عرضه لوازم جانبی ایفون با بهترین قیمت و کیفیت همچنین عرضه مستقیم لوازم جانبی Blackberry در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*