امکان پخش زنده به صورت ۲۴ ساعته با دوربین 360 درجه Ricoh R

امکان پخش زنده به صورت ۲۴ ساعته با دوربین 360 درجه Ricoh R

به نظر می‌رسد که کمپانی Ricoh طی چند ماه گذشته فعالیت ویژه‌ای در زمینه‌ی دوربین های 360 درجه با قابلیت پخش زنده (لایو استریم) داشته است و رونمایی از دوربین 360 درجه Ricoh R در سی ای سی ۲۰۱۷ که دارای طراحی ارتشی جذابی است، خود گواه این مطلب است.

این دوربین قدرتمند که اولین محصول این کمپانی با لنز کروی محسوب می‌شود، توانایی پخش زنده‌ی تصاویر ۳۶۰ درجه با رزولوشن 2K و با نرخ ۳۰ فریم بر هر ثانیه را دارد. دوربین 360 درجه Ricoh R تصاویر تهیه شده از لنزهای دوگانه را با یکدیگر تلفیق کرده و به گفته‌ی سازنده‌اش قادر است به مدت ۲۴ ساعت پخش زنده‌ی ویدیویی را فراهم کند.

البته این که پخش زنده‌ی تصاویر ۳۶۰ درجه با این مدت طولانی چه کاربردی می‌تواند داشته باشد، سوالی است که خبرنگاران نیز از مسئولان Ricoh پرسیده‌اند. این کمپانی در پاسخ اعلام کرده است که عرضه‌ی این دوربین با هدف توسعه‌ی این پلتفرم انجام شده و گیمرها، آموزگاران، فعالان حوزه‌ی سرگرمی و محققان می‌توانند به عنوان بازار هدف آن تلقی شوند.

بنابراین در حال حاضر انتظار نداشته باشید که دوربین 360 درجه Ricoh R بر روی فروشگاه‌های آنلاین قرار بگیرد و امکان تهیه‌ی آن فعلا برای کاربران عادی فراهم نیست. هرچند که توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند در حال تلاش برای تثبیت طرح تجاری و فروش عمومی آن در آینده‌ای نزدیک خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*