خودروی جدید تویوتا

5 خودروی جدید تویوتا در سال 96 توسط نمایندگی رسمی وارد کشور می‌شود

مدیر بازاریابی ایرتویا، نماینده رسمی واردات محصولات تویوتا از ورود خودروهای جدید این برند ژاپنی به بازار کشورمان در سال آینده خبر داد. به گفته‌ی فرزاد صالحی، علاوه بر 5 خودروی جدید تویوتا که در سال 96 وارد کشورمان می‌شوند، شرکت ایرتویا برنامه گسترده‌ای برای ورادات خودروهای هیبریدی در نظر گرفته است.

فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا (نماینده رسمی تویوتا) در خصوص این‌که چرا بعضی از مدل های تویوتا با آپشن های مختلف به مشتریان تحویل داده می‌شود گفت:

با وجود آن که تحریم‌های هسته‌ای لغو شده اما همچنان شاهد اثراتی از آن هستیم به گونه‌ای که برای تامین نیاز بازار ناچاریم خودروها را از راه‌های مختلفی وارد بازار کنیم. به عنوان مثال، خودروهایی که برای بازارهای خلیج فارس تولید می‌شوند با خودروهایی که برای روسیه ساخته می‌شوند، تفاوت‌های زیادی در آپشن‌های خواهند داشت؛ مثلا آپشن سانروف در خودروهای اروپایی خیلی کم است چرا که آفتاب کمتری نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس دارند.

صالحی در ادامه عنوان کرد که با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌های بسیار، ما در سال‌های اخیر همواره رتبه اول خدمات پس از فروش را داشته‌ایم و علاوه بر تامین خدمات پس از فروش خودروهایی که خودمان به مشتریان عرضه می‌کنیم، به دیگر محصولات تولیدی تویوتای ژاپن نیز خدمات می‌دهیم.

خودروی جدید تویوتاواردات 5 خودروی جدید تویوتا به همراه خودروهای هیبریدی در سال 96

وی همچنین اعلام کرد که در سال 96، پنج خودروی جدید تویوتا وارد بازار کشورمان خواهد شد و برنامه گسترده‌ای نیز برای واردات خودروهای هیبریدی خواهیم داشت. در سال 1395 حدود 35 درصد خودروهایی که توسط تویوتا وارد ایران شد هیبریدی بودند و همین موضوع نشان‌دهنده‌ی آن است که بازار کشورمان ظرفیت خودروهای هیبریدی را دارد و مردم نیز از آن استقبال می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*