دوربین جدید پاناسونیک

دوربین جدید پاناسونیک قادر به خواندن ضربان قلب شما است

وقتی بحث اندازه گیری ضربان قلب به میان می‌آید، افراد اغلب در ذهن خود به دنبال پوشیدن یک گجت و اتصال آن به بدن خود هستند. اگر هم شما تجهیزات تخصصی بیشتری را نیاز داشته باشید می‌توانید آن را در یک بیمارستان بیابید ، یک ساعت هوشمند مجهز به مانیتور ضربان قلب خریداری کنید و یا یک لباس مخصوص ورزشکاران مجهز به اندازه گیری عملکردی بدن را به تن کنید. اما به نظر می‌رسد درآینده‌ای نزدیک دیگر نیازی به هیچ یک از این لوازم نخواهد بود. به نقل از یک گزارش جدید از سوی CNET، به نظر می‌رسد دوربین جدید پاناسونیک با بهره گیری از تکنولوژی جدید خود، می‌تواند ضربان قلب هر شخصی را به سرعت اندازه گیری کرده و بخواند.

به نقل از این گزارش، شرکت پاناسونیک در حال توسعه تکنولوژیست که تنها با نگاه کردن به شما می‌تواند ضربان قلب را اندازه گیری کند. این قابلیت به لطف نرم افزاری به دست آمده است که بر بازتاب پوست نظارت می‌کند که ظاهرا از آن به عنوان وسیله‌ای برای تشخیص ضربان قلب انجام می‌شود.

دوربین جدید پاناسونیک سال آینده به مرحله تجاری سازی می‌رسد

در آینده‌ای نه چندان دور، ما می‌توانیم در حالی که به تماشای تلویزیون و فیلم ها نشسته‌ایم، عینک های مدرن را به چشمانمان بزنیم تا اگر کسی مشغول دروغ گفتن و یا راست گفتن است به لطف ضربان قلب وی فورا متوجه این موضوع شویم. در حال حاضر با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد این فناوری سال آینده برای استفاده در شبکه های ورزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این می‌تواند به باشگاه های ورزشی کمک کند تا نمرات بازیکنشان را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهند.

این شرکت همچنین به دنبال آن است تا با به کار گیری دوربین جدید پاناسونیک در مراکز تجاری و شرکت‌ها، به سنجش میزان استرس کارمندان کمک کند. بدون شک این کار می‌تواند به مراتب آسوده‌تر و سودمندتر نسبت به پوشیدن یک ردیاب سلامت توسط تک تک کارمندان یک شرکت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*