سایز ضمیمه فایل جیمیل

سایز ضمیمه فایل جیمیل به 50 مگابایت افزایش پیدا کرد

در این که جیمیل یکی از بزرگترین ارائه‌کنندگان سرویس ایمیل در جهان است شکی نیست، اما این سرویس از هر لحاظ نمی‌تواند عالی باشد. برخی از کاربران گوگل احتمالا از محدودیت سایز ضمیمه فایل جیمیل ناراضی هستند. در گذشته این سرویس تنها به کاربران جیمیل اجازه دریافت ایمیل هایی حاوی فایل های ضمیمه تا سقف 25 مگابایت را می‌داد؛ بنابراین اگر ایمیل ارسالی به شما حاوی فایلی بزرگ‌تر از این میزان بود، به صورت خودکار مسدود می‌شد. گوگل حالا رسما تایید کرده است که سایز ضمیمه فایل جیمیل در بخش دریافت به 50 مگابایت افزایش پیدا کرده است.

به معنای ساده، کاربران این سرویس ایمیل زین پس قادر خواهند بود تا در ایمیل‌های دریافتی خود فایل‌های ضمیمه شده تا سقف حجم 50 مگابایت را نیز مشاهده کنند. البته محدودیت 25 مگابایت همچنان برای ارسال‌کنندگان ایمیل‌ها پابجا است. احتمالا شما هم متعجب شده‌اید که چطور ممکن است در حالی که می‌توانید فایل‌هایی تا سقف 50 مگابایت را دریافت کنید، چرا قادر به ارسال ضمیمه‌ای با چنین حجم نخواهید بود. این به دلیل آن است که بسیاری از سرویس‌دهندگان ایمیل‌ها ممکن است چنین محدودیتی را برای کاربران خود در نظر گرفته نباشند و شما مشکلی از این بابت برای دریافت ایمیل‌ها نداشته باشید.

آیا سایز ضمیمه فایل جیمیل برای ایمیل های ارسالی کاربران نیز افزایش پیدا خواهد کرد؟

کمپانی گوگل این خبر را دیروز طی یک پست در وبلاگ G Suite منتشر کرد و رسما خبر افزایش سایز ضمیمه فایل جیمیل به 50 مگابایت را اعلام کرد. بنابراین آن‌ها دیگر ایمیل‌های حاوی شرایط جدید را مسدود نخواهند کرد تا گام مثبت دیگری را در ارائه خدمات به کاربرانشان برداشته باشند. بدون شک این حذف محدودیت می‌تواند نویدبخش تغییر رویه‌ای خوب از سوی شرکت گوگل باشد و ما را امیدوار سازد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش حجم سایز ضمیمه‌های ارسالی از سوی کاربران این سرویس نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*