کالبدشکافی ویدیویی LG G6

کالبدشکافی ویدیویی LG G6 ، تمام رازهای این گوشی را برملا می‌کند

ال جی جی 6 (LG G6) پرچمدار جدید کره‌ای‌ها است که در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی رونمایی شد. در بررسی و مقایسه‌های این گوشی با دیگر اسمارت فون‌ ها تا حد زیادی با محصول جدید ال جی آشنا شدیم و حالا “JerryRigEverything” با کالبدشکافی ویدیویی LG G6 تلاش کرده تا تمام رازهای داخلی این گوشی جدید را برملا کند.

ال جی شهرت زیادی در تولید گوشی‌های موبایل با باتری قابل تعویض دارد، اما حالا طراحی آن با گذشته متفاوت بوده و کاربران دیگر نمی‌توانند مثل قبل باتری آن را تعویض کنند. کاور پشتی شیشه‌ای این گوشی به کمک لایه‌ای ضخیم از چسب به بدنه اصلی متصل شده و برای باز کردن آن نیاز به حرارت و وسایل مخصوص خواهد بود. البته ال جی دلیل خوبی برای انجام این کار دارد و آن مقاوم بودن جی 6 در برابر آب و گرد و غبار است.

پس از باز کردن کاور پشتی، سیستم خنک‌کننده جدید ال جی برای کاهش دمای پردازنده، اولین چیزی خواهد بود که توجه شما را به خود جلب می‌کند. از آنجایی که جی 6 نیز همانند بسیاری از گوشی های قدرتمند امروزی در برابر آب مقاوم است، مهندسان تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بخش‌های مختلف را به‌دقت مهر و موم کرده و از عدم ورود آب به بخش‌های مختلف اطمینان داشته باشند. در این بخش حتی محفظه بلندگو هم از دیگر بخش‌ها جدا بوده و امکان ورود آب به آن وجود ندارد.

خوشبختانه ال جی هنگام ساخت جی 6 تمام نکات ایمنی را در نظر گرفته و از یک باتری کاملا تخت استفاده کرده تا مشکلات گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) تکرار نشود. به‌علاوه، حتی اگر کسی به فکر سوراخ کردن باتری دستگاه نیز باشد، خبری از آتش‌سوزی نبوده و باتری فقط دود می‌کند. درواقع می‌توان باتری جی 6 را ایمن‌تر از بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی در نظر گرفت.

یکی از بخش‌های جذابی که در کالبدشکافی ویدیویی LG G6 به‌خوبی دیده می‌شود، تلو تلو خوردن دوربین اصلی است. درواقع لرزشگر اپتیکال امکان شناور شدن آن را فراهم می‌کند که درنتیجه، تصاویر با پایداری بیشتری ثبت می‌شوند. از آنجایی که لنزهای عریض ذاتا پایدار هستند، از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین دیگر این گوشی استفاده نشده که البته اهمیت چندانی هم ندارد.

کالبدشکافی ویدیویی LG G6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*