میزان مقاومت نوکیا 6 را در این ویدیو ببینید؛ نسخه 6 زیر شکنجه!

میزان مقاومت نوکیا 6 در زیر شکنجه؛ تست خراش، آتش‌سوزی و خم شدن (ویدیو)

شاید بهتر است سوال پرسیدن درمورد اینکه «چه زمانی محصولات جدید نوکیا به بازار ایران وارد می‌شوند؟» را فراموش کنید. در حال حاضر بهترین سوال این است که این گوشی ها چقدر محکم هستند. در ویدیوی امروز، میزان مقاومت نوکیا 6 (Nokia 6) را زیر تست‌های خراش، آتش‌سوزی و خم شدن مورد آزمایش قرار خواهیم داد. به نظر شما آیا نوکیا 6 می‌تواند فنلاندی‌ها را سربلند کند؟

تست میزان مقاومت نوکیا 6 به سوالاتی مانند «آیا به راحتی خراش برمی‌دارد؟»، «آیا مانند گلکسی نوت 7 به راحتی آتش می‌گیرد؟»، «اگر آتش گرفت چه بلایی سر گوشی می‌آید؟»، «آیا مانند آیفون 6 اس به راحتی خم می‌شود؟» جواب خواهد داد.

پاسخ همه این سوالات در ویدیوی زیر نهفته شده است. البته تشخیص درست و نهایی با خود شماست. تست‌های انجام شده در این کلیپ 4.5 دقیقه‌ای با خشونت بسیار بالایی انجام می‌گیرند؛ در واقع شما از ابتدا تا انتهای آن، با صحنه‌های شکنجه نوکیا 6 مواجه خواهید بود. پس توصیه می‌شود اگر تحمل دیدن گوشی محبوبتان در زیر شکنجه را ندارید، بهتر است آن را نبینید. در غیر این صورت، لذت خواهید برد!

ویدیوی تست میزان مقاومت نوکیا 6

خب، حالا که ویدیو را دیدید، حتما به این نکته پی برده‌اید که «موبایل نوکیا 6 یکی از اصلی‌ترین مدعیان برنده جایزه بادوام ترین گوشی سال 2017» است. حتی ممکن است جانشین معنوی و برحق نوکیا 3310 (Nokia 3310) قدیمی نوکیا 6 باشد نه نوکیا 3310 جدید! نظر شما چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقدر بی رحمانه با این گوشی رفتار کرد امّا در آخر مثل همیشه کُهنه سرباز(نوکیا) از این میدون جنگ، سربلند بیرون آمد!آنقدر با دست محکم فشار میداد که یارو انگُشتاش به جای گوشی داشت می شکست!

  2. ممنون از بابت اینکه از نوکیا مطلب یا ویدئو میگذارید، یه پیشنهاد دارم که همین آزمایش را با گوشی جدید نوکیا ۳۳۱۰ جدید در کنار مُدل قدیمی نوکیا ۳۳۱۰ انجام بدید و در کنار هم طی یک ویدئو جالب باهم مقایسه کنید و زیر آزمایش قرار بدهید،که بسیار جالب و پربیننده خواهد بود از طرف علاقه مندان به نوکیا