جواب طرفداران آيفون به تبليغ ضداپلي سامسونگ

روز گذشته ما تبلیغی را به شما نشان دادیم که در آن سامسونگ با نشان دادن ویژگی های Samsung Galaxy S III و Apple iPhone 5 به مقایسه این دو اسمارت فون پرداخت و اعلام کرد که برای انتخاب بهترین، نیازی نیست که کاربر باهوش باشد. در واقع این شرکت با انجام اینکار خواست به کاربران بگوید که آنها اسمارت فونی بهتر از آیفون ۵ را ماهها قبل روانه بازار کرده اند.

این تبلیغ باعث ایجاد تنشی شدید در بین هواداران این دو شرکت در بعضی از انجمن ها و وبسایت ها شده است و آنها به روش های مختلف به دفاع از دستگاه مورد علاقه خود پرداخته اند. بعضی نیز با تغییر این تبلیغ سامسونگ به دفاع از دستگاه مورد نظر خود پرداخته اند که بعضی از آنها جالب و سرگرم کننده می باشد. مثلا در یکی از این تصاویر  مطلبی با عنوان “Don’t settle for cheap plastic” یا “به یک پلاستیک ارزان قیمت بها ندهید یا نخرید ” که دقیقا حمله به این شرکت کره ای از طرف هواداران اپل می باشد نشان داده شده است، ضمن اینکه در پایین تصویر نکات مثبت آیفون ۵ در برابر گلکسی اس ۳ نشان داده می شود.

در تصویری دیگر نیز اعلام شده “to figure out which of the phone is uglier”  که به معنی “برای اینکه بدانید کدام گوشی زشت تر است نیازی نیست که باهوش باشید”. به هر حال همانطور که این دعواها بعضی مواقع زیادتر از حد می شود، اما شاید هم شیرینی دنیای تکنولوژی به همین موضوعات باشد.


منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*