بهترین گوشی های دو سیم کارته

بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار؛ میان‌رده و پرچمدار + قیمت

تا مدت‌ها قبل، گوشی های دو سیم کارته اغلب گوشی هایی ساده و بدون سیستم عامل بودند و کاربران، آن‌ها را در کنار گوشی هوشمند خود، برای روشن نگه داشتن همزمان چندین سیم کارت خریداری می‌کردند. مدتی بعد در گوشی های هوشمند میان‌رده و اکنون در پرچمداران شاهد پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان هستیم. در ادامه به معرفی بهترین بهترین گوشی های دو سیم کارته کنونی بازار می‌پردازیم. در این لیست نام چند پرچمدار و همچنین چند گوشی میان‌رده و اقتصادی دیده می‌شود.

مدتی است گوشی های دو سیم کارته در بین پرچمداران نیز مشاهده می‌شوند

حتی اگر همواره نیاز به روشن نگه داشتن دو سیم کارت به صورت همزمان ندارید، خرید گوشی های دو سیم کارته خالی از لطف نیست. به عنوان نمونه، در زمان سفرهای داخلی و خارجی، دیگر برای داشتن حداکثر پوشش‌دهی شبکه موبایل، نیازی به حمل یک گوشی جداگانه با سیم کارتی از یک اپراتور دیگر نیست، چرا گوشی هوشمند کنونی شما می‌تواند دو سیم کارت را به صورت همزمان فعال نگه دارد. در نظر داشته باشید منظور از پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، دریافت سیگنال از آنتن‌های اپراتورهای هر دو سیم کارت به صورت همزمان است،به طوری که هر دو خط همواره روشن خواهند ماند، اما در حین استفاده از یک خط مثل زمان برقراری تماس، خط دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

Samsung Galaxy S7 Duos and S7 edge Duos

قیمت جهانی : 529 دلار / 629 دلار

قیمت در ایران : یک میلیون و نهصد هزار تومان / دو میلیون و سیصد هزار تومان (ظرفیت 32 گیگابایت)

بهترین گوشی های دو سیم کارته

هر دو پرچمدار کنونی سامسونگ از سری S یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، که هر دو در سال 2016 معرفی شدند، دارای نسخه‌های دو سیم کارته بوده و به عنوان دو مورد از پرفروش‌ترین گوشی های دو سیم کارته شناخته می‌شوند. در زمان خرید به نام این محصولات دقت کنید، چرا که با نسخه عادی تفاوت داشته و به نام‌های Galaxy S7 Duos و Galaxy S7 edge Duos شناخته می‌شوند. این نسخه‌ها از لحاظ سخت افزاری، با نسخه‌های عادی تفاوت دارند.

برخلاف نسخه‌های عادی، که از چیسپت دارای پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون 820 قدرت می‌گیرند، در گوشی های دو سیم کارته پرچمدار سامسونگ شاهد استفاده از چیپست اگزینوس 8890 هستیم، چیپستی که به عقیده بسیاری، قدرتمندتر محسوب می‌شود. علاوه بر این مورد، تفاوت خاص دیگری بین نسخه‌های دو سیم کارته و نسخه‌های عادی وجود ندارد.

Huawei Mate 9

قیمت جهانی : 586 دلار

قیمت در ایران : دو میلیون و صد هزار تومان

بهترین گوشی های دو سیم کارته

پرچمداران هواوی تحت دو سری میت و پی و همچنین تحت برند زیر مجموعه هواوی یعنی آنر عرضه می‌شوند. گوشی های سری میت به داشتن صفحه‌ نمایش‌های بزرگ (حدود 6 اینچ) و باتری‌های غول‌پیکر (حدود 4 هزار میلی‌آمپر) معروفند و برای دوست‌داران این دو مشخصه سخت افزاری، بهترین گزینه‌اند. هواوی جزو معدود کمپانی‌هایی است که در عرضه گوشی های دو سیم کارته سنگ تمام گزاشته و تقریبا تمامی محصولات خود را با این قابلیت عرضه می‌کند. خوشبختانه پرچمدار قدرتمند این شرکت یعنی هواوی میت 9 نیز از این مورد مستثنی نیست.

OnePlus 3T

قیمت جهانی : 439 دلار

قیمت در ایران : یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان

بهترین گوشی های دو سیم کارته

کارخانه‌های چینی اصولا به گوشی های دو سیم کارته توجه بیشتری دارند. یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی را باید وان پلاس 3 تی دانست که درست شش ماه بعد از عرضه گوشی وان پلاس 3 معرفی شد. همانند نسخه قبلی، در وان پلاس 3 تی نیز شاهد پشتیبانی از دو سیم کارت هستیم. وان پلاس 3 تی پیشرفت‌های بسیار زیاد و مهمی را در مقایسه با وان پلاس 3 داشته است. عملکرد بهتر باتری، پردازنده قدرتمندتر و دوربین سلفی قدرتمند (16 مگاپیکسل) از جمله تغییرات وان پلاس 3 تی هستند، در حالی که قیمت آن همچنان زیر 450 دلار باقی مانده است. با توجه به قیمت و مشخصات سخت افزاری، وان پلاس 3 تی را باید یکی از بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار اندروید دانست.

Honor 6x

قیمت جهانی : 249 دلار

قیمت در ایران : نهصد و سی هزار تومان

بهترین گوشی های دو سیم کارته

بعد از معرفی چند پرچمدار قدرتمند با قیمت‌های بالا، نوبت به یک میان‌رده می‌رسد. ویژگی‌هایی همچون دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت، هواوی آنر 6 ایکس را تبدیل به یکی از بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار کرده‌اند. ارائه صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، چیپست کایرین 655 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، بدنه آلومینیومی، دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و یک باتری 3 هزار و سیصد میلی‌آمپر ساعتی تنها به ازای 249 دلار، این محصول را به یکی از بهترین گوشی های دو سیم کارته بازار تبدیل می‌کنند.

ZTE Blade V8 Pro

قیمت جهانی : 229 دلار

قیمت در ایران : در بازار موجود نیست

بهترین گوشی های دو سیم کارته

اگرچه قیمت زد تی ای بلید وی 8 پرو کمی از هواوی آنر 6 ایکس کمتر است، اما تقریبا ویژگی‌های یکسانی همچون آن ارائه کرده و از محبوبیت یکسانی نزد کاربران جهانی برخوردار است. به عنوان یکی از تفاوت‌های فاحش این گوشی باید به بدنه پلاستیکی آن اشاره کرد، در حالی که در بدنه آنر 6 ایکس، شاهد به کار رفتن فلز هستیم. همچنین زد تی ای بلید وی 8 پرو از یو اس بی نسخه C پشتیبانی کرده و عملکرد باتری بهتری دارد.

Asus ZenFone 3 Max

قیمت جهانی : 200 دلار

قیمت در ایران : هفتصد هزار تومان

بهترین گوشی های دو سیم کارته

در بین بهترین گوشی های دو سیم کارته کنونی بازار، ایسوس زنفون 3 مکس را باید ارزانترین مدل دانست. صفحه نمایش 5.2 اینچی اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک، 2 گیگابایت حافظه رم در کنار فضای داخلی 16 گیگابایتی و مخصوصا باتری غول‌آسای 4 هزار و صد میلی‌آمپر ساعتی، ایسوس زنفون 3 مکس را تبدیل به یکی از اقتصادی‌ترین و جذاب‌ترین گوشی های دو سیم کارته می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا تحلیل ضعیفی بود
    با قیمت های 800 تا 2 میلیون بسیار گوشی های بهتری هم میشد در این رنج قرار بگیره