گوشی ایسوس زنفون 3 لیزر

گوشی ایسوس زنفون 3 لیزر و ایسوس زنفون 3 مکس رونمایی شدند

امروز کمپانی ایسوس با معرفی گوشی ایسوس زنفون 3 لیزر و زنفون 3 مکس خانواده گوشی‌های زنفون 3 خود را بزرگ‌تر کرد. این دو عضو جدید پس از معرفی گوشی‌های زنفون 3، زنفون 3 دلوکس و زنفون 3 اولترا که در ماه مه رونمایی شده بودند، به بازار گوشی‌های هوشمند وارد شدند. هر دو گوشی ایسوس زنفون 3 لیزر و ایسوس زنفون 3 مکس امروز با برگزاری رویدادی در ویتنام رسما زندگی واقعی خود را آغاز کرده و جالب است که هیچ تصویری از آن‌ها در فضای مجازی منتشر نشد.

گوشی Zenfone 3 Laser همان‌طور که از نامش نیز پیداست، به‌عنوان جانشین مدل Zenfone 2 Laser معرفی شد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی PixelMaster 3.0 این گوشی هوشمند به نسل دوم سیستم فوکوس خودکار لیزری فوق سریع مجهز شده که در مدت 0.03 ثانیه می‌تواند روی سوژه‌ی مورد نظر فوکوس کند. این دوربین از سنسور Sony IMX214 بهره‌مند شده و همچنین از سیستم ثبات تصویر الکترونیکی و سنسور اصلاح رنگ نیز برخوردار است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده و یک شیشه‌ 2.5D در جلوی آن قرار گرفته است. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده و به یک سنسور اثرانگشت نیز مجهز شده است. گوشی ایسوس زنفون 3 لیزر با ضخامت 7.9 میلی‌متر و با برچسب قیمتی 5،990،000 دانگ، چیزی در حدود 268 دلار آمریکا در ویتنام عرضه خواهد شد.

گوشی ایسوس زنفون 3 لیزر

اما گوشی ایسوس زنفون 3 مکس با یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی کرد. با اینکه این باتری نسبتا بزرگ است؛ اما در مقایسه با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی Zenfone Max همچنان از ظرفیت کمتری برخوردار است. در این گوشی یک نمایشگر IPS LCD لمسی 5.2 اینچی در یک بدنه‌ی تمام فلزی جای گرفته، 3 گیگابایت رم داشته و به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. یک سنسور اثرانگشت با واکنش سریع از ویژگی‌های گوشی Zenfone 3 Max است. این دستگاه با 4,490,000 دانگ ویتنام، حدود 201 دلار قیمت‌گذاری شده است.

این تمامی اطلاعاتی است که از این دستگاه‌ها وجود دارد. امیدواریم که کمپانی Asus هم‌زمان با راه‌اندازی این دو گوشی هوشمند در دیگر بازارهای جهانی جزئیات بیشتری از آن‌ها را به اشتراک گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*