آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس

بهبود بیشتر عملکرد باتری 4100 میلی‌آمپری ایسوس زنفون 3 مکس با دریافت آپدیت جدید

ایسوس زنفون 3 مکس (Asus Zenfone 3 Max) را باید یکی از بهترین گوشی های حال حاضر برای کاربران دوست‌دار دوام باتری بالا دانست. شرکت سازنده، اخیرا عرضه آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس را آغاز کرده است. بر اساس گفته‌های ایسوس، به روزرسانی OTA این گوشی تغییرات اساسی را به همراه داشته و به عنوان نمونه، عملکرد باتری آن را باز هم بهبود بخشیده است. افزوده‌شدن اپلیکیشن‌های جدید به علاوه بهینه‌سازی بخش‌های مختلف گوشی را باید از دیگر مزایای دریافت این به روزرسانی ایسوس زنفون 3 مکس دانست.

یکی از دلایلی که سبب شده آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس باز هم دوام باتری غول‌پیکر 4 هزار و صد میلی‌آمپر ساعتی آن را افزایش دهد، همراه داشتن یک اپلیکیشن ذخیره نیرو تازه با نام ASUS Power Master است. با استفاده از ویژگی‌های ذخیره نیرو این اپلیکیشن، زمان تخلیه کامل باتری و احتیاج به شارژ مجدد دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس علاوه بر افزایش دوام باتری، پنل صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت و دوربین را نیز بهینه‌سازی می‌کند.

آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس

دریافت دستی آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس

در این آپدیت جدید ، لیست PLMN ID و همچنین نوتیفیکیشن‌های چراغ LED بالای صفحه نمایش در زمان شارژ شدن به روزرسانی شده و مشکل پاسخ به خدمات کاربران در کشور ایتالیا نیز رفع شده است. دریافت اطلاعیه این به روزرسانی ممکن است تا چند هفته طول بکشد. اگر برای دریافت و نصب آپدیت جدید ایسوس زنفون 3 مکس صبر ندارید، به مسیر Settings → About → System update رفته و وضعیت به روزرسانی برای دستگاه خود را به صورت دستی کنترل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*