مدل های جدیدی از لپ تاپ هواوی MateBook در راه است

مدل های جدیدی از لپ تاپ هواوی MateBook در راه است

سال گذشته بود که از لپ تاپ هواوی MateBook رونمایی شد. این لپ تاب هیبریدی (لپ تاپ/تبلت) مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 و پردازنده Core M است و برای اولین بار در رویداد MWC 2016 به نمایش درآمد.

هنوز اطلاعات زیادی از نسخه‌های جدید لپ تاپ هواوی MateBook در دست نیست

بر اساس شنیده‌ها، کمپانی چینی هواوی در حال آماده‌سازی خود برای معرفی 3 مدل دیگر از سری هواوی میت بوک است که همگی سیستم عامل ویندوز  10 مایکروسافت را اجرا می‌کنند. بنا به ادعای ایوان بلس (Evan Blass)، لودهنده معروف و معتبر توییتری، مدل‌های جدید لپ تاپ هواوی MateBook شامل هواوی میت بوک دی (Huawe MateBook D)، میت بوک 3 (MateBook 3) و میت بوک ایکس (MateBook X) هستند. بنا به ادعای بلس، هر سه تبلت (یا لپ تاپ تبدیل‌شونده) تفاوت‌هایی با دیگری دارند اما اطلاع دقیقی از مشخصات آنها در دست نیست.

مدل های جدیدی از لپ تاپ هواوی MateBook در راه است

البته به لطف توییت رولاند کوانت (Roland Quandt) برخی جزییات لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس و دیگر مدل‌ها منتشر شده که ترجمه آن را در زیر می‌بینید:

هواوی MateBook X نام مستعار پاسکال (Pascal) و شماره سریال PL-Wxx w را یدک می‌کشد و مجهز به پردازنده Core i5-7200U اینتل، 8 گیگابایت رم، نمایشگر 15 اینچی و ویندوز 10 است.

آنچه که از توییت کوانت مشخص است این است که لپ تاپ هواوی MateBook X مجهز به پردازنده Core i5 ساخت شرکت اینتل و 8 گیگابایت رم است. اسم رمز هواوی میت بوک X «پاسکال» است و به نظر می‌رسد یکی از محصولات رده‌بالای چینی‌ها به حساب می‌آید که می‌تواند رقیبی جدی برای سرفیس بوک مایکروسافت (Microsoft Surface Book) و مک بوک اپل (Apple MacBook) باشد.

هواوی MateBook E با نام مستعار “Bell” و شماره سریال BL-WX9 مجهز به پردازنده Core M اینتل و ارتقایافته نسل اول است. هواوی MateBook D نیز “Watt” نام دارد که محصولی 12.5 اینچی با نسبت تصویر 3:2 است.

کوانت همچنین ادعا می‌کند که لپ تاپ میت بوک E با اسم رمز “Bell” در حال آماده‌سازی بوده که به پردازنده Core M اینتل مجهز است. در واقع این محصول نسخه ارتقایافته نسل اول هواوی MateBook است و همانند آن، طراحی 2 در 1 (هیبریدی) دارد.

هنوز تاریخ دقیق معرفی یا عرضه این محصولات جدید از سوی هواوی مشخص نشده اما به محض اطلاع، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*