نوکیا دو گوشی جدید Asha 308 و Asha 309 را معرفی می کند

نوکیا در  تلاش برای شکست رقبای خود آیفون و سامسونگ و ادامه حضور در بازار طی چند  روز اخیر چندین گوشی جدید را معرفی کرده  است .ظاهرا نوکیا احساس کرده که دیگر بازاری برای گوشی هایی که محبوب نیستند وجود ندارد و این درست زمانی است که نوکیا با معرفی دو گوشی دیگر از خانواده آشا با نامهای Asha 308 و Asha309 می خواهد به این رقابت ادامه  دهد .

هر دو گوشی ظاهری تقریبا یکسان دارند با این تفاوت که آشا 308 یک گوشی دو سیم کارته است در حالی که نوکیا آشا 309 یک گوشی تک سیم کارته است .هر دو گوشی به عنوان بخشی از خط تولید گوشی های لمسی آشا است که البته مرورگر اینترنت نوکیا اکسپرس تا 90 درصد در هر دو مدل بهینه شده است .

Nokia Asha 308

بر خلاف خانواده لومیا که از سیتم عامل ویندوز بهره می برند هر دو گوشی جدید آشا از سیستم عامل سری 40 نوکیا استفاده می کنند .

این دو گوشی دارای امکان پشتیبانی از شبکه 2G ، صفحه نمایش لمسی 3 اینچی خازنی WQVGA ، رادیو استریو ، بلند گو با صدای بلند ، قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی میکرو اس دی تا 32 گیگابایت و دوربين عکاسي 2 مگاپيکسلي مي باشند .

Nokia Asha 309

آشا 308 یک گوشیی دو سیم کارته است که به راحتی  میتوان بدون خاموش کردن گوشی از هرکدام از سیم کارت ها که می خواهید استفاده کنید ، آشا 309 گوشی تک سیم کارته با قابلیت اتصال وای فای است .

انتظار می رود هردو گوشی در سه ماهه چهارم سال 2012 و با قیمت باور نکردنی 99 دلار برای یک گوشی لمسی به بازار می آیند .


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*