شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2 هفته آینده معرفی می‌شود؛ نمایشگر 6.44 اینچی و یک باتری غول پیکر

ظاهرا شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2)، دومین نسل فبلت های این غول چینی هفته آینده معرفی خواهد شد. در زیر بیشتر با آن آَشنا خواهیم شد.

شیائومی در سال 2016 میلادی به خوبی توانست نام برند خودش را بر روی زبان‌ها بگذارند. از می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) گرفته تا گوشی هوشمند اندرویدی با حداقل حاشیه می میکس (Xiaomi Mi MIX) محصولات جدیدی بودند که این شرکت را به چالش جدی در بازار پرچمداران موبایل جهان راه داد. ماه فوریه برای نخستین بار صحبت از عرضه دومین نسل فبلت غول پیکر این شرکت، شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2) به میان آمد. گوشی هوشمندی که ظاهرا از یک رم 6 گیگابایتی و نمایشگر 6.44 اینچی برخوردار است. خبر خوش برای طرفداران این شرکت، معرفی گوشی مذکور در هفته آینده است.

همانطور که می‌دانید شیائومی قصد دارد 19 آوریل (28 فروردین ماه)، دقیقا یک هفته دیگر از گوشی هوشمند شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)، پرچمدار سال 2017 خود رونمایی کند. حال خبر می‌رسد که گوشی شیائومی می مکس 2 نیز همزمان با این گوشی پرچمدار رونمایی می‌شود.

مشخصات فنی شیائومی می مکس 2

بزرگ‌ترین حسن شیائومی می مکس 2 ، نمایشگر بزرگ آن است که به ادعای شرکت سازنده اندازه استاندارد یک فبلت امروزی است. البته با توجه به این که این فبلت یک پرچمدار نیست، انتظار رزولوشن بالایی را از آن نباید داشته باشید، چرا که آن یک صفحه فول اچ دی است. بدون شک این صفحه کم مصرف همراه با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند طول عمر بسیار بالایی را به این گوشی ببخشد؛ به خصوص آنکه یک چیپست جدید اسنپدراگون 626 کوالکام نیز با بهره وری بیشتر و مصرف کمتر نسبت به نسل پیشین می‌تواند عملکرد قدرتمندانه‌تری را نیز به کاربران این گوشی ارائه کند. از نظر قیمتی نیز با توجه به میان رده بودن این گوشی، ما می‌توانیم انتظار قیمتی حدود 240 دلاری را از آن داشته باشیم.

تازه‌ترین اخبار مربوط به گوشی های هوشمند شرکت چینی شیائومی را از گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*