تصاویر احتمالی شیائومی می 6

انتشار تصاویر احتمالی شیائومی می 6 تنها چند روز مانده به رونمایی

در مطلب پیشین به زمان رونمایی از شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) اشاره کردیم، محصولی قدرتمند که در تست بنچمارک، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را شکست داده است. همانند همیشه، با زمان نزدیک شده به عرضه یک پرچمدار حجم انبوهی از تصاویر به دستمان می‌رسند. اگرچه هیچ تضمینی برای حقیقی بودن این تصاویر احتمالی شیائومی می 6 وجود ندارد، اما تجربه همواره نشان داده نمی‌توان این دسته از اطلاعات فاش شده را نادیده گرفت. علاوه بر آن، این بار تشخیص کامپیوتری و یا واقعی بودن این عکس‌ها کمی سخت شده است.

باید اعتراف کنیم در ابتدا، این تصاویر احتمالی شیائومی می 6 را متعلق به دیگر پرچمدار چینی بازار کنونی گوشی های هوشمند یعنی وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) دانستیم. به عنوان یکی از دلایل به شک افتادن ما باید به نحوه طراحی کلید فیزیکی هوم اشاره کنیم، دکمه‌ای که در دیگر محصولات این شرکت همچون شیائومی می 5 (Xaiomi Mi 5) نیز دیده‌ایم. معمولا انتظار می‌رود یک گوشی‌ساز، روش طراحی همیشگی خود را حین عرضه یک پرچمدار جدید تغییر دهد، اما بر اساس تصاویر احتمالی شیائومی می 6 ، حداقل در طراحی پنل جلویی گوشی چنین اتفاقی نیفتاده است.

تصاویر احتمالی شیائومی می 6

این تصاویر احتمالی شیائومی می 6 شباهت زیادی به گوشی‌های میزو و وان پلاس دارند

طبق این تصاویر احتمالی شیائومی می 6 که اخیرا به دست آمده‌اند، در طراحی پنل پشتی این گوشی نیز مجددا از سبک یکسانی همچون شیائومی می 5 استفاده شده و کمی خمیدگی در آن دیده می‌شود. پیش از این مشخصات شیائومی می 6 در بنچمارک GFXBench را مشاهده کرده و می‌دانستیم دوربین آن 12 مگاپیکسلی با توان فیلم‌برداری 4K است. بر اساس تصاویر احتمالی شیائومی می 6 که اخیرا فاش شده، این دوربین دارای یک ساختار دوگانه خواهد بود. لبه زیرین این محصول همانند دیگر گوشی های شرکت شیائومی دارای شکل مورب بوده چهار سوراخ اسپیکر، در همین قسمت دیده می‌شوند. پورت یو اس بی نسخه C در میانه لبه پایینی قرار دارد.

تصاویر احتمالی شیائومی می 6

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، از آنجایی که تنها چند روز به زمان معرفی رسمی گوشی باقی مانده، احتمال واقعی بودن این دسته از تصاویر احتمالی شیائومی می 6 بسیار بالاست. باید اعتراف کنیم حداقل نحوه طراحی پنل جلویی ما را شگفت‌زده نکرده و در عوض، سبک طراحی گوشی های کمپانی میزو و وان پلاس را یادآوری می‌کند. انتظار داریم این گوشی در سه نسخه، با مشخصات سخت افزاری و قیمت‌های مختلف عرضه شود. از قرار معلوم، در مدل پایین‌رده از یک چیپست مدیاتک هلیو ایکس 30 استفاده خواهد شد، در حالی که شدیدا توقع داریم دو نسخه دیگر از چیپست اسنپدراگون 835 قدرت بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*