ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6 منتشر شد؛ در جهت آب شنا نکنید!

شاید بارها اصطلاح شنا کردن در جریان آب را شنیده باشید. منظور از این اصطلاح این است که حتی یک ماهی مرده نیز می‌تواند در جریان آب حرکت کند، پس کار بزرگ، حرکت در جهت مخالف مسیر است. در ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6 (LG G6) شاهد حرکت در جریان آب هستیم. تنها برداشتی که از کلیپ می‌شود، تصمیم این شرکت کره‌ای برای از بین بردن طراحی ماژولار در پرچمدار جدید است، طراحی که پیش از این در پرچمدار قبلی سری G یعنی ال جی جی 5 دیده بودیم.

نباید فراموش کرد طراحی ماژولار عمل بدی نیست. به عنوان نمونه، شرکت موتورولا که مدت‌هاست به تصاحب لنوو درآمده، از مدت‌ها قبل گوشی های موبایل ماژولار خود را تحت سری موتو زد (Moto Z) ساخته و به بیرون عرضه می‌کند. از آنجایی که این محصولات طرفداران زیادی دارند، ال جی به این نتیجه رسید که مسیر نادرستی را در طراحی ماژولار برداشته است، به همین دلیل تصمیم گرفت برای جلوگیری از کاهش فروش مجدد در پرچمدار جدیدش، طراحی ماژولار را فراموش کند.

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6

علاوه بر موضوع ذکر شده که در پشت پرده ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6 قابل مشاهده است، شرکت سازنده مقاومت پرچمدار خود در برابر نفوذ آب را به نمایش می‌گذارد، به این معنی که استاندارد IP68 کاملا در گوشی موبایل ال جی جی 6 رعایت شده است. به لطف وجود این قابلیت، کاربران می‌توانند گوشی موبایل خود را برای مدت حداکثر نیم ساعت در عمق یک و نیم متری نگه دارند، بدون اینکه هیچگونه آسیبی به آن وارد شود.

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6 آموزه‌های جالبی به کاربران می‌دهد!

یکی دیگر از درس‌های پشت پرده ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6 عدم آگاهی اغلب افراد بزرگسال از وجود چنین قابلیتی است. از آنجایی که امروز بیشتر جوانان پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی هستند، ویژگی‌های یک گوشی موبایل را به خوبی می‌دانند. به همین دلیل، این فرد با آگاهی از مقاومت ال جی جی 6 در برابر نفوذ آب، گوشی موبایل را به داخل تنگ ماهی برده و با استفاده از دوربین زاویه باز آن، یک ویدیوی چند ثانیه‌ای ضبط می‌کند. از آنجایی که مادر این فرد تصور می‌کند هر گوشی موبایلی با فرو رفتن در آب برای همیشه از فعالیت مرخص خواهد شد، با فریاد از فرزند خود سوال می‌کند : داری چه کار می‌کنی!؟

ویدیوی تبلیغاتی ال جی جی 6

اگر این فرزند نتواند به خوبی وجود چنین قابلیتی را برای مادر خود توضیح بدهد، در آن روز خبری از وعده‌های غذایی نخواهد بود، چرا که مادر تصور می‌کند کودکش با بی‌احتیاطی تمام، سعی داشته گوشی موبایل گران قیمت وی را خراب کند! نکته دیگر این است که ال جی جی 6 قابلیت‌های بسیار زیادی داشته و متاسفانه بسیاری از افراد از آن‌ها بی‌خبرند. اگر شما نیز تصمیم به خرید این گوشی موبایل گرفته‌اید، مطلب زیر را از دست ندهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*