کانسپت چری FV2030

کانسپت چری FV2030 در جشن 20 سالگی این خودروساز چینی به نمایش درآمد

شرکت خودروسازی چینی چری (Chery)، در مراسمی با حضور خبرنگاران و شبکه نمایندگی‌های سراسر دنیا، 20 سالگی خود را جشن گرفت. این شرکت که محصولاتش در ایران با نمایندگی مدیران خودرو به فروش می‌رسد، در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای، برنامه‌های ویژه‌ای برای مراسم 20 سالگی خود داشت. در این مراسم، کانسپت چری FV2030 به نمایش درآمد که آینده‌نگرانه‌ترین خودروی چینی تاریخ است و استانداردهای این شرکت خودروسازی را تا 20 یا 30 سال آینده معرفی می‌کند.

کانسپت چری FV2030 و کراس اوور تیگو 7 اسپورت به مناسبت 20 سالگی این خودروساز چینی در حضور خبرنگاران و شبکه نمایندگی‌های سراسر دنیا در شانگهای به نمایش درآمد. FV2030 یا فیوچر ویژن 2030 یک طرح مفهومی با ظاهری متعلق به آینده است که به نوعی نگاه این شرکت چینی به آینده صنعت خودروسازی را نشان می‌دهد. علاوه بر آن، خودروی شاسی بلند تیگو 7 (Tiggo 7) نیز در رنگ‌بندی متنوع و زیبا در این مراسم حضور پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد. مدیران ارشد شرکت چری در حوزه طراحی نیز که ملیت‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و کانادایی داشتند در این مراسم سخنرانی کردند و جزئیات طراحی پلتفرم‌های جدید و طراحی اتاق و تریم داخلی محصولات جدید و آینده این شرکت را توضیح دادند.

کانسپت چری FV2030

کانسپت چری FV2030 بهترین تعریف را از درون‌مایه کمپانی چری ارائه می‌دهد و اهداف آینده این خودروساز چینی را بیان می‌کند. این خودرو از سه تکنولوژی آینده شامل هوش مصنوعی، اینترنت و انرژی‌های جدید بهره می‌برد و پیش‌بینی می‌شود که فناوری رانندگی خودران نیز در آن قرار گرفته باشد. اتصال اینترنت نیز به صورت استاندارد در این خودروی مفهومی وجود دارد و یک موتور الکتریکی هم در زیر کاپوت آن تعبیه شده است.

کانسپت چری FV2030

کانسپت فیوچر ویژن 2030 از ظاهری خشن و تهاجمی بهره می‌برد و زبان طراحی New Essence (پایه و اساس جدید) و Life in Motion (زندگی در حرکت) در آن به کار رفته است. به گفته شرکت چری، طراحی این خودروی مفهومی به منظور جلب توجه نسل جوان در سراسر جهان توسعه داده شده است. شرکت چری همچنین تصمیم دارد تا از درب‌های گالوینگ و صفحه نمایش هولوگرافیک سه بعدی در این خودروی مفهومی استفاده کند.

گالری تصاویر کانسپت چری FV2030

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اینا بعد20 سال چی درست میکنن
    ما بعد 20 سال ماشین رو به وانت تبدیل میکنیم
    ملت ایران کشاورزن و وانت لازم هستن میدونین که ??