بازی سوپر ماریو ران

بازی سوپر ماریو ران نزدیک به 150 میلیون بار دانلود شده است

بنابر جدیدترین گزارش‌های منتشر شده توسط نینتندو، بازی سوپر ماریو ران (Super Mario Run) تاکنون نزدیک به 150 میلیون بار دانلود شده است.

تا به امروز شاهد عرضه چندین بازی مختلف از سوی نینتندو برای گوشی های هوشمند بوده‌ایم. اما محبوبیت بالای سری بازی های ماریو (که بسیاری آن را با نام قارچ خور می‌شناسند)، باعث شده تا این عنوان جدید با استقبال بسیار خوب کاربران همراه شود.

بر اساس آمارهای قبلی از تعداد دفعات دانلود سوپر ماریو ران در اوایل سال 2017 میلادی، این بازی 78 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده بود که دو برابر شدن این رقم طی تنها 3 ماه، یک موفقیت بسیار بزرگ برای نینتندو محسوب می‌شود. هرچند، عرضه این عنوان دوست‌داشتنی برای پلتفرم اندروید هم در جا‌به‌جا کردن این رقم بی‌تاثیر نبوده است. با این حال، گزارش‌های مختلف از انتظار بالاتر سازندگان از میزان فروش این بازی خبر دارند.

برای استفاده کامل از بازی سوپر ماریو ران باید 10 دلار پرداخت کنید

با اینکه بازی جدید نینتندو به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، اما بعد از انجام چند مرحله ابتدایی و یادگیری کامل بازی، باید 10 دلار برای رفع محدودیت‌ها و باز کردن مراحل دیگر پرداخت کرد که شاید برای یک بازی موبایلی کمی زیاد باشد. متاسفانه نینتندو برنامه‌ای برای کاهش قیمت سوپر ماریو ران ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*