تبلت Switch 5

تبلت Switch 5 معرفی شد ؛ دستگاهی هیبریدی برای رقابت با سری سرفیس پرو

شرکت ایسر روز گذشته و در جریان یک رویداد برگزار شده در شهر نیویورک، تبلت Switch 5 را معرفی کرد. تبلت ایسر سوییچ 5 یک دستگاه هیبریدی و تبدیل‌شونده بوده و برای رقابت با محصولات سری سرفیس پرو مایکروسافت عرضه شده است.

به عنوان یکی از مزایای تبلت Switch 5 باید به پایه آن برای ثابت نگه داشتن دستگاه در حالات مختلف اشاره کرد. کاربران می‌توانند هم در زمان استفاده از ایسر سوییچ 5 به صورت تبلت (بدون کیبورد) و هم در زمان استفاده از آن همانند یک لپ تاپ کوچک، این پایه را بسته به نیاز خود تنظیم کنند. در بخش امنیتی باید به پشتیبانی تبلت Switch 5 از ویندوز هلو (Windows Hello) اشاره کنیم، چرا که این محصول به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده است.

در تبلت Switch 5 هفتمین نسل از پردازنده‌های سری Core i اینتل به کار رفته است

به لطف تکنولوژی خنک‌کنندگی مختص ایسر که آن را با عنوان Liquid Loop می‌شناسند، با وجود عدم قرارگیری فن در داخل تبلت Switch 5 دمای دستگاه همواره تحت کنترل قرار دارد. صفحه نمایش تبلت Switch 5 دارای اندازه 12 اینچ بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی در نظر گرفته شده است. به صورت ویژه باید به رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل نمایشگر تبلت سوییچ 5 اشاره کنیم.

به لطف پشتیبانی از قابلیت Acer Active Pen کاربران می‌توانند با قلم ویژه به کار بر روی تبلت خود بپردازند. در نهایت باید به مهمترین بخش یک سیستم کامپیوتری یعنی مغز متفکر آن اشاره کنیم. کاربران بین انتخاب هفتمین نسل از پردازنده‌های Core i5 و همچنین Core i7 اینتل در دستگاه خود حق انتخاب دارند. شاید نوع پردازنده تبلت Switch 5 مهمترین دلیل رقابت آن با سری سرفیس پرو مایکروسافت باشد.

تبلت Switch 5

در همین رویداد شاهد معرفی تبلت Switch 3 نیز بودیم، محصولی اقتصادی و همچنان هیبریدی که در صفحه نمایش 12 اینچی و فول اچ‌دی آن شاهد پشتیبانی از Acer Active Pen هستیم. به عنوان دیگر مشخصات تبلت ایسر سوییچ 3 باید به قرارگیری پردازنده پنتیوم یا سلرون اینتل در اشاره کنیم. در این محصول نیز یک پایه نگه‌دارنده وجود داشته و در سیستم خنک‌کنندگی آن خبری از فن نیست.

تبلت Switch 5 از ماه ژوئن (خرداد یا تیر) برای خرید در آمریکا جنوبی در دسترس بوده و قیمت پایه آن از 799 دلار آغاز می‌شود. تبلت Switch 3 نیز مجددا در آمریکا شمالی و از زمانی مشابه به قیمت 399 دلار در دسترس خواهد بود. آیا می‌توان این دو محصول را خطری جدی برای بازار محصولات سری سرفیس پرو مایکروسافت دانست؟ در نظر داشته باشید احتمال عرضه تبلت Switch 7 در آینده‌ای نزدیک نیز بسیار بالاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*